Gå til innhold

Jeg er livredd dørselgere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom en fra Sector alarm som lurte på om jeg hadde alarm fikk ikke med meg så mye siden minsten våknet av dørklokken, jeg sa jeg ikke hadde tid til¨å snakke lukket og låste døren.

Og nå er jeg overbevist om at noen kommer til å bryte seg inn osv, osv

Trodde det ikke var dørselgere lenger jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mest redd for at ørner skal komme flyvende inn når jeg åpner døra

Skrevet

Det var noen her en gang også, sent en fredags kveld. Tror det var samme firma. Jeg var ute, og svigermor åpnet døren.

Jeg er overbevist om at det var noen som var ute etter å sjekke hvordan huset var innvendig, se hva som var verdt å stjele.

Heldigvis slapp ikke svigermor henne inn da. Aldri verken hørt eller sett noe til det firmaet etterpå, dette var i sommer.

Skrevet

Det kan være faktisk!! Mange svindlere der ute:)

Har du noen gang sett på et program som heter et eller annet med svindlere? Tre stk som driver å svindler andre for å vise hvor lett det er å lure andre..

Skrevet

Snakket med en dame fra ett forsikringsselskap her forleden, hun sa at det var veldig mange en periode som hadde alarm, men de er blitt færre. Om noen bryter seg inn her hos oss, så vil det i beste fall ta vaktselskapet 10-15 min å komme frem, sannsynligvis bortimot en halvtime... Og da er jo tyvene ferdige for lengst. Skal heller kjøpe oss seriekoblet brannalarm vi, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...