Gå til innhold

Da var lille Adele født:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til 2/11 begynte jeg å kjenne at noe var på gang, var veldig spent..siden det sies at nr.3 er en luring;) og at dette var termindatoen, (har gått 2 uker over den med de to andre) Jeg og gubben dro på sykehuset for avtalt ul i ellevetiden, men vi ble enige om å avente ul, siden noe var på gang. Gynekologen us meg og fant ingen åpning, men det var beg å bli modent. Han "røsket" litt i livmortappen og sa vi skulle komme igjen om to dager, dersom ingenting var hendt, men det trodde han ikke ble nødvendig. Vi dro hjem, og riene økte på (men var uregelmessige ) i 19 tiden var det så vont, at vi dro til føden. Ble us og dat var det "hele "1 cm åpning!! fy f, er det mulig og ha så vont, og nesten ingen åpning..ble innlagt, fortsatte å puste meg gjennom riene. Jordmor kom inn i 21 tiden, og jippi 4cm, og jeg kunne få epidural, må nevne at jeg har hatt veldig god virkning av epidural under mine to forrige fødsler, får ep. og vips så er det full åpning. Det var tilfelle denne gangen også. Englen i grønt kom å satte epidural ca kl 22, den hadde så vidt begynt å virke, så kjente jeg pressriene komme. JM trodde ikke på meg og sa at "kjære deg, du kan ikke presse på 5cm åpning". Ok så får jeg holde igjen da sa jeg, hun ristet litt på hodet og us på nytt. joda full åpning:) etter 6 pressrier og 1 grusom (der jeg måtte holde igjen for ikke å revne) var nydlige jenta vår ute! kl var 22.30:) Vanvittig, med tanke på 1 cm kl 19.30. Så ikke fortvil jenter vist det går sakte til å begynne med, ting snur fort;O) Denne fødslen var ikke noe verre en de andre to, en fantastisk opplevelse!!! lykke til og takk for meg her inne;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med prinsessen deres:):)

Kos dere videre i tiden som kommer:)

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessa :-) Utrolig flott navn også! Kos dere masse i tiden som kommer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...