blond Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Får ungen din bestemme sveisen eller gjør du? Hvor stor mener du ungen bør være for å bestemme hvordan h*n skal være på håret? Jeg har ikke veldig bestemte meninger om det, synes ungen skal få bestemme hårsveisen selv. Har til nå ikke vært noe problem.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Tror ikke eldstemann på 9 år aner at det finnes flere sveiser. Bestemora klipper, bruker maskin og saks, blir så fint at. Lillemor har tatt saksa i egne hender et par ganger, så hun bestemmer sveisen selv;) hehe, hun er bare 4 år, og får være med å velge litt, hun vil gjerne ha langt hår for å kunne bli ordnet på håret, men har foreslått å klippe det kort også, men ombestemte seg da jeg fortalte at hun kunne ikke bli ordnet på håret da.
Agehya Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Mine er 7 og 4,5, og bestemmer sammen med meg. Storesøster har langt hår etter eget ønske, og lillesøster har kort siden hun er så hårsår. Sier av og til at hun vil ha langt, men ombestemmer seg etter en runde med hårbørste.
yasmina Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Her bestemme hovedsaklig jeg, men saa er det ikke mer en 4, 3 og 1 da. Ingen av dem har gitt utrykk for at de oensker en annen sveis. De to store har begge masse kroeller og er helt blonde. De faar utrolig mye skryt og kommentarer for haaret sitt og er veldig stolte av det saa tror ikke de oensker noen forandring
Lene~mor til tre Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Ungene mine får bestemme hvordan sveis dem vil ha selv
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Storesøster på 4 1/2 år bestemmer vel selv, men har ikke kommet med så mange ønsker. Jeg sier til henne at nå må hun klippe luggen når den kommer ned i ansiktet. Det er vel det hele. Det er x-svigermor som klipper og hun stusser håret også innimellom. Lillebror er bare 2 år så jeg bestemmer. Her en dag han hadde dusjet så var jeg så lei av langt hår oppå ned som en lugg og at han har så masse skurv enda så jeg tok saksa fatt og ga han en omgang. Ser det er på tide å gjøre det igjen, men skal få det gjort hos en frisør denne gang he he =) Jeg har ikke klippet håret på 1 1/2 år så kanskje jeg burde få gjort det jeg også =P
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Sønnen på 4 år og 8 mnd setter seg bare i stolen til frisøren, også blir han klippet. Stort sett den samme sveisen hver gang, kort hår.. ) Det er vell jeg som mamma som bestemmer sveisen.
skorpionfruen Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Til nå har jeg bestemt, for min kjære datter har dessverre arvet mitt hår. Kjempe tynt med tynne hårstrå. Blir så fort pistrete. Så jeg har holt det bobklippt. Men nå ønsker hun selv å like langt hår som tante. Jeg skal prøve en stund så får vi se om det lar seg gjøre. Får ikke gå som en troll så funker det ikke tvangsklippes hun.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Barna på 6 og 8 bestemmer selv:) Innen rilighetens grenser, selvfølgelig..hehe:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå