nr.3 :) Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Skal ha planlagt ks i desember og lurer på om det er mulig å ha med seg musikk på øret eller noe? Har hatt hastesnitt tidligere og da tenkte jeg at det bare var deilig å få babyen ut, men nå som alt kommer til å skje i et roligere tempo hadde det vært deilig å hørt på musikk for å få tankene bort fra at "noen roter i kroppen min". Noen som vet om det er mulig?
NormaJean Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 jeg så akkurat på den amerikanske "fødestue" serien at hun ene hadde gospel musikk på høretelefonene sine under keisersnittet:) Så da er det sikkert mulig. Barn får lov til å ha med seg kosedyr, så hvorfor skal ikke du kunne ha med ipoden;) tipper det stedet du kan få svaret på det spørsmålet er på sykehuset ditt. sikkert forskjellige rutiner for slikt så det blir nok opp til den aktuelle anestesilegen/personalet. Jeg hadde akutt ks, hvis det blir planlagt denne gangen her så ville jeg nok ikke hatt musikk på. ville heller hatt hyggelig samtale med mannen min og legene og hørt babyen gråte når de tok den ut;) Men kanskje du kan spørre om de kan spille litt musikk på cd spilleren i stuen? bakgrunnsmusikk;)
nr.3 :) Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2009 jo, jeg vil også høre de første lydene fra babyen, men tiden før de får henne ut så jeg slipper å høre de lydene jeg innbiller meg kommer fra en operasjon der de åpner magen osv..... og også kanskje når jeg blir sydd igjen når babyen likevel er ute og blir kledd på.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Det tviler jeg sterkt på.... Jeg fikk ikke ha med meg brillene mine en gang så.... Dessuten så går det så fort at det er ikke noe problem syntes jeg
Abracadabra Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 når jeg nettopp ble operert en ganske liten operasjon i lokalbedøvelse så måtte jeg til og med ta ut de små gulløredobbene jeg hadde i ørene, klokker, ringer, alt måtte av....så det spørs vel. men jeg håper du får lov!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå