Langt-i-fra-perfekt Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Ingen, hehe er jo så lett å lage selv, og mye bedre ;o)
Hikken Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Jeg brukte sjokoladeglasuren til Toro (tror jeg) en gang, var helt ok )
Hikken Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 http://toro.no/index.php?mapping=300&id=12082&produkt= Jepp, var den )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2009 Ja, det beste er helt klart å lage selv! Men er så sliten om dagen,så tenkte å gjøre det enklest mulig.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå