flyvefisk Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Vil bare si tusen takk for så mange svar jeg fikk sist:) På en måte godt å ha noen å snakke med her inne. Har nå fått hjelp på Volvat med og byttet fastlege, begge disse legene har en god forståelse og jeg har fått forklart hva pco egentlig er... Er akkurat ferdig med min første Pergokur og krysser nå fingrene. Er mye mer positiv nå enn jeg var da jeg var hos en annen fastlege og annen gynekolog. Da var jeg en tur i kjellern må jeg si. Sitter her nå da å håper på å bli gravid... Det vil jo tiden vise... Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før eggløsning etter slutt på Pergotime? Har kjent litt mensmurringer di siste dagene, og det er nå 10 dager siden jeg tok siste pilla:) Er veldig spent på om Pergo virker på meg og hva som skjer videre hvis det ikke hjelper?
<3 _K_ <3 Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 hei Eg gjekk på pergo forge måne uten hell, men eg var på in.ul 5 daga ette eg var ferdi me pergo og da sa legen at ca 2 daga har du eggløysning og det stemte med meg så eg hadde eggløysning 7 dager etter siste pergo tab ) Eg starter med 2 kur i morgen masse lykke til dere
lulle88 Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Jeg er og fornøyd med volvat! *tommel opp* Husker ikke heelt, men lurer på om det var fire dager eller noe, jeg, etter endt pergokur til EL.. men som sagt, husker det ikke for sikkert Pergo funket nemlig ikke for meg.. Jeg er under vektreduksjon, og venter på LAP og skal da på ny pergokur... Får håpe det holder med Pergo for deg Ønsker deg masse lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå