Gå til innhold

Forskjellsbehandling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er noen år eldre en mine søsken, men er en hel del hjemme for det. Vi er 4 stk, jeg er eldst så bror min, min søster og min yngste bror. Min søster får ting hele tiden, og vis det er f.esk en krangel hun starter som ender med at en av gutta dulter til henne og hun sparker igjen så slår jo de tilbake! Det er jo klart, men da begynner jo hun og gråte og løper til mamma og forteller at de slo henne.. Så fåt gutta sjennepreken som det holder!! Jeg synest det er så uretferdig, de har selv sakt det når jeg har hørt på at de synest det er uretferdig, hun gjør da like mye utav seg hun!!

Jeg synest rett og slett ikke synd på henne lenger.. Måtte bare få det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en krigersøster. Hun pleide å banke meg, og fikk iPod, mobil, dyre klær e.l i belønning for å slutte å slå. Jeg fikk aldri noe.

Håper ikke jeg behandler mine døtre slik i framtiden.

Skrevet

off nei, hun gråter seg til alt mulig.. Også får hun noe da som ¨trøst¨ for det er så synd på henne for en av gutta slo henne (etter hun hadde kødda me dem først), og de får ingenting for de var slemme og slo!! Herregud de er jo helt feil!!

HI

Skrevet

Det går under forskjellsbehandling gjør det ikke det??

HI

Skrevet

Ja, dette er forskjellsbehandling! Jeg ville tatt det opp med foreldrene dine og fortalt hvordan ting er..

Skrevet

Tro meg jeg har prøvd, får bare beskjed om at det har jeg ikke noe med. Og jeg har forsåvidt ikke det heller, men alikevel er det feil når ting er slikt. Og det er ikke så mange andre en meg som ser ting fra den synsvinkelen.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...