h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Ohoiiiii......som tiden flyr.... )....
Jojo x3 Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Og desverre må min mann jobbe...igjen....Jeg er så glad i julen, men et lite skår i gleden det da. Men det er sant, tiden flyr...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Hva er det mannen din jobber med jojo? Ja jeg gleder meg også veldig til jula. Elsker den:) Og 50 dager høres så lite lite ut. Men når man tenker at det er ca 7 uker til så virker det litt lenger.. Må kose oss nå i denne tiden, og advent tiden når den kommer.
Jojo x3 Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Han er lege. Lurer litt på om vi skal feire dagen før eller dagen etter for ungenes skyld, men det blir liksom litt feil det også. MEN det er bare 25 dager til jeg kan henge opp julepynt og julelys. Jeg elsker å ha julelys (stjerner) i vinduene!
Lene~mor til tre Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Ja hehe dagene går fort, det er bare 25 dager til vi må ha andventskalenderene klare til barna
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Ååå gleder meg masse. ) Og i år ha vi to barn i heimen. Når første søndag i advent kommer så skal det lilla lys frem, lille duk og adventsstakene. ) Så skal julegardinene opp ettervhert. Og for en fin tid vi går i møte.
skorpionfruen Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 huff ja den kommer like brått på hver jul, og hvert år blir det vanskeligere og vanskeligere å finne gaver til folk. Alle har alt.
skorpionfruen Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Men enig, advent er en koselig tid. Godt dere minnet meg på kalenderen. Skal begynne å tenke på den
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2009 Hjemmelaget gotteri, er en kjempefingave til "folk som har alt" bare et tips!!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Huff ja jeg tenkte idag at jeg snart må opp til bf så vi kan dele julepynten. Så får jeg se hva mer jeg trenger. Tenker jeg får ta det neste helg. Det er jo advent helga etterpå, så da vil jeg være klar =) Og må hente julekalenderne til barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå