Gå til innhold

hoster så han kaster opp...i bhg i morgen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er ikke på noen måte syk ellers,ikke feber eller rennende nese,og er medt på kvelden han hoster så mye,skal jeg holde han hjemme fra bhg,han begynnte der på mandag,så er litt nytt for meg dette her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde holdt han hjemme. Han blir vel sliten av det? Jeg har gått på jobb når jeg hostet og kastet opp halve natten, og det er et mareritt!

Kanskje dere kan kose dere sammen heller? =)

Skrevet

Hadde du gått på jobb om du hostet så du kaster opp?

Skrevet

Nei.

Og husk: mange barn blir syke ofte det første året. Diare, oppkast, rennende nese +++

Mange bakterier den første tiden.

Lykke til videre =)

Forøvrig lurt å snakke med personalet og høre hva de mener om sykdom, og hvor lenge de skal være borte ved de forskjellige sykdommene. Diare og oppkast er som oftest 24/48t fra første tegn på bedring.

Skrevet

Ville DU dratt på jobb etter du hadde hodta så du hadde kastet opp?

Skrevet

nei jeg hadde ikke dratt på jobb om jeg hadde kastet opp,pratet med naboen nå,hun jobber i bhg til guttungen,hun mente jeg kunne sende han i bhg,siden det bare var at han kastet opp siden han hostet så mye,han har sterk astma derfor blir det litt mye for han,så skulle henne ringe meg om han ble sånn i bhg,men holder han nok hjemme og koser oss sammen under pleddet på sofaen med tegnefilm og masse kos:)

Skrevet

Hvis han har astma har du jo ekstra mange sykt-barn-dager.. Har du vaksinert han? Siden han er i risikogruppen bør du være ekstra forsiktig med den lille skatten:-)

Skrevet

Hadde det vore mitt barn, hadde eg ikkje sendt han i barnehagen.

Eg ser alltid formen an dagen før. Er barnet veldig redusert, hoste, feber ect held eg det heime neste dag også. Eg tenkjer at eit barn skal vere så godt som frisk før eg sender i barnehagen. Trur sjuke barn har det best heime, og ikkje i det tempoet som er i bhg.

Skrevet

ja han ble vaksinert i dag...kastet opp i går når han hadde lagt seg også for han hostet så...har holdt han hjemme i dag pga vaksina.men han er kjempe fin på dagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...