Tigerpote Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Hei:) Så kos å få en egen tråd, anonym! Det var en tøff fødsel, hvis du gidder kan du gå på 3. trim, jeg skrev fødselshistorie forrige fredag (tror det var fredag). Men alt gikk fint, vi sitter her med en velskapt liten frøken:D som vi forguder over alt!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 H*ar du link? Hadde termin for litt siden men fødte for tidlig jeg da.. Hadde en tøff fødsel selv, men det verste syns jeg egentlig var hvor vondt det gjorde etterpå, med do, sitting etc. Er jo så herlig å få baby da. Har jo sett deg skrive mye her inne så jeg ble litt glad når jeg så du hadde født. :-))
Tigerpote Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 http://www.barnimagen.com/forum/thread/140896656 er linken;) Gratulerer så mye til deg også ! Barseltiden er ikke bare fryd nei, jeg har også vondt i underlivet og puppene sprenger som f! Og har rensel i hele kroppen og null energi.Gleder meg til å komme tilbake til vanlig form igjen. Tusen takk for gratulasjonen forresten ! (jeg har ammetåke og glemmer og takke;)) skriver med en hånd her fordi oktoberjenta skal henge i puppen heeele tiden;) hvordan var fødselen din da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå