♥♥ ? ♥♥ Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 så plutselig får noen rare ideer ? Jeg er opplært av min mor å sitte med håndarbeid om kvelden, og da tyr jeg til brodering, men på mandag da fikk jeg plutselig en idè ! Jo da nå skal det STRIKKES, av allle ting, bunad til 5 åringen. Ja ja ønsk meg lykke til
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 ja, jeg kjenner meg merkelig kreativ om dagen. har ideer om bøker jeg vil skrive osv. generelt veldig kunstnerisk, mye mer enn hva jeg er til vanlig. sikkert hormonelt?;D lykke til!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Jeg broderer babyteppe og strikker sokker...
Nikki 75 Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 He he, jeg broderer, tegner og her om dagen kokte jeg faktisk kraft på bein for første gang i mitt liv. Det må være redebygger-instinktene som kommer fram..
Babyboy<3 Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 morsomt dette her.. Jeg har fått sinnsykt dilla på og lage mat/kaker. altså fra bunnen.. prøver meg frem på alt.. selvom jeg ikke spiser det, så er jeg helt gærn på mat/kake laging:D
Sandra<3L&E<3 Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Kjenner meg godt igjen:) Har hatt lyst til veldig mye rart, b.l.a strikking, noe jeg ikkje har mye erfaring med! Har tidligere holdt på med oljemaling på lerret, og kjenner lysten til det har kommet nå! Men det rareste er at jeg har en utrolig lyst å gå på ski, enda jeg ALDRI har likt meg med ski på bena hehe..
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Jeg har å fått dilla på å lage kaker... men det som er, er at jeg aldri får stekt de... spiser røra så fort jeg har lagd det klart for steking... hmm
Helverine Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Jeg har en mor som alltid har strikket, hele tiden. Jeg strikker babyluer nå ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå