gerd Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 hvor er det godt og bra, men ikke altfor dyrt?
Gjest Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Delicatessen nederst på grünerløkka. Norges desidert beste tapas.
Mom2Two Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Nodee Dinner Beach Club (am. Diner stil da, så kanskje ikke det du er ute etter?) Ylajali Chiang Mai Bølgen og Moi (Briskeby, Tjuvholmen) Village Tandori (Bygdøy allé) YaYas (Vika, Majorstuen) Villa Paradiso (Grünerløkka) Eik Elise
Gjest Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Djengis Khan. Ligger rett ved Elderado kino. Mongolsk buffet koster 159,- (tror jeg) og er knallgod!
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 peppes er en slager eller egon. ellers liker jeg godt big horn, fridays.
Mom2Two Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Haha, usj, liker du virkelig de stedene? Altså Egon suger jo virkelig. De få gangene jeg har blitt lurt med dit fordi andre vil dit, har jeg aldri fått noe som er i nærheten av å smake godt. Peppes er ganske så kjip, eller hur? Jeg er ikke glad i rødt kjøtt, så skal ikke uttale meg om Big Horn:-p Firday's har god milkshake, but that's about it:-p
mamman til to gutter Skrevet 4. november 2009 #10 Skrevet 4. november 2009 Fridays har de beste dessertene:-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. november 2009 #11 Skrevet 4. november 2009 Dinner ved nationaltheateret har knallgod kinesisk (sterk) mat- og super service (book bord på forhånd, ofte fullt!) Bambus på Majorstua har en av byens beste (og største) asiatiske menyer, med mat fra mange land- goood mat=) Santinos- god italiensk, med mange italienske klassikere på menyen Andre steder jeg liker er Curry&Ketchup på Majorstua (billig indisk med masse sjarm) og RiceBowl ved Youngstorget (billig thai, veldig uformell og uten alkohol). YaYas er også morsom, men jeg synes ikke maten er så bra der i forhold til prisen. Liker asiatisk mat ja;)
Gjest Tale30 Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 Matfinken på Torshov, ved Soria Moria. Samme eiere som Ekebergrestauranten, men myyyye billigere. Tapas og andre hovedretter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå