Gå til innhold

Dere med babyer på 6-9 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer dere til å vaksinere babyene mot svineinfluensa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke....blir gal av å måtte bestemme noe sånt....vært bedre om det var påbudt hehe

Skrevet

Med mindre min såre hals og gruffne kropp har blitt offer for svineinfluensa, så vaksinerer vi oss alle tre om et par uker når det er vår tur. Først i køa!

Skrevet

Ja, skal vaksinere snuppa på 7,5 mndr.....jeg har iallefall landet på det etter mye frem og tilbake,tror jeg..

Men jeg liker det ikke, og gjør det kun pga at jeg kommer til å få angst hvis hun blir syk og får svineinfluensa. Orker ikke tanken på å takle de bekymringene det blir om hun skulle få svineinfluensaen.

Storeboro på 4 år skal også vaksineres-men det gjøres altså ikke med lett hjerte!

Skrevet

Nei, kunne aldri falle meg inn... Det er noe svinaktig tull over all hysterien rundt dette... Mener nå jeg!

Skrevet

Det er helt til du ser en hel familie på 6 bli rammet av det, 2 åringen blir sendt på sykehus og bare flaks gjør at hun klarte seg ok etter noen dager, og hun på 8 mnd også får det. Jeg er ikke bekymret for meg selv, men _veldig_ bekymret for min sønn på 7 mnd.

Nevnte 8 mnd gamle jente får forøvrig også tamiflu nå. Ingen i familien er i risikogruppen.

Skrevet

Dette er grusomt vanskelig. Vaksineringa starter her i morgen. Jeg vil helst ikke, og vi skal ikke i morgen siden det sikkert er fullstendig kaos på helsestasjonen. Men huff nei... Aner ikke jeg!

Skrevet

Ja vi kommer til å vaksinere poden på 9.5 mnd og meg selv.

Er alene med ham og vet virkelig ikke hva jeg skulle gjøre hvis jeg ble veldig dårlig?? Han vaksineres fordi jeg er redd for at han skal bli syk selvfølgelig..

Et kjempe vanskelig valg, men nå har jeg bestemt meg.

Lykke til med valget..

Skrevet

Nei. Er skeptisk til eventuelle seinvirkninger av vaksinen, synes ikke den er godt nok testet ut.

Skrevet

Aventer noen uker....Jenten på 8 mnd har aldri vært syk. Så venter litt til vi vet litt mer bivirkninger. Men er ikke en lett avgjørelse :/

Skrevet

jeg har bestemt meg for å vente litt med vaksinering.

fant denne linken her å den hjalp heller ikke på det med å velge vaksine.

http://www.vaksineaksjon.no/

Skrevet

Jeg grubler og grubler jeg..Forhåpentligvis har vi allerede hatt influensaen i hus. Datteren min fikk lov til å teste seg etter feber og oppkast og nå venter vi på svar!

Skrevet

Nei, jeg vil ikke vaksinere datteren min på 9 måneder. Man vet aldri hva man kan få av senskader, så da tar vi ingen sjanser. Jeg håper vi enten slipper unna, eller får en mild versjon av sykdommen, som flere i familien vår har hatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...