Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex nå??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om det bare er min mann som ikke er så gira på dette punktet lenger eller om det er flere som er sånn.... Er i uke 37 nå, og manen min synes det er helt uaktuelt å sex før lillegutten har meldt sin ankomst. Jeg derimot holder på å bli gærn, kunne hoppa på han når som helst......... 3 uker siden sist også!:( Mannen min er tydeligvis redd for å "forstyrre" babyen.

 

Men jeg tenker det at hvis han ikke vil ha sex flere ganger før babyen kommer, er det ikke en gang sikkert at vi kommer til å ha sex før til neste år!!!! Har hørt at 6 uker er vanlig å vente med sex etter fødsdel...??

 

- Seksuelt frustrert -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, 3 uker siden sist??? Vi har hatt sex 4 ganger i løpet av hele svangerskapet, og jeg er nå i uke 38... Hmm, håper dere andre er bedre stilt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det AKKURAT som hos deg.. samboer nekter plent å ha sex, han sier hele tiden: jeg tror ikke jeg orker nå... også sier han dagen etterpå at han syns det er vemmelig å ha sex med tanke på at det bare er 3 uker igjen.. og jeg, som deg, holder på å bli GAL!! og tenker som deg at da kommer vi jo ikke til å ha sex på KJEMPELENGE!!!!! Dessuten hadde jeg håpet på at kanskje det satte igang fødselen også... hmmmm disse mennene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg signerer den første som har svart her... Ingen sex siden uke 12 eller noe... Og det blir nokk ikke noe før etter 6 uker eller hva det er.. Men er ikke frustrert ;) Klarer meg fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha,ha, ja det er ikke bare, bare. Er snart 27 uker på vei, og hadde vel sex ( sist gang ) da jeg var 9 uker på vei :P . Nå har vi ikke ofte sex til vanlig heller, så det blir vel ikke rare greiene her i gården på ei laaang stund... :) Derimot så drømmer jeg endel om sex for tiden, men plutselig blir jeg kvalm av tanken, så kanskje like greit å la det ligge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid godt å høre vi er flere:-)

Her er det 7 uker til termin, og vi hadde sex for en uke siden.

Ser ikke bort fra at det ble den siste gangen før fødsel.....

 

Og merkelig nok gjør det meg ingenting....er vanligvis veldig opptatt av sex(jeg), men akkurrat nå er det som jeg kobler det litt ut.... Ser ikke ut til at det plager kjæresten heller ( vanligvis ville det stresset meg, men heller ikke det gjør noe;-))

 

Jeg har dessuten tatt de fleste initiativene i løpet av svangerskapet, noe som er llitt kjedelig, men samtidig skjønneer jeg at han har latt det være litt opp til meg i denne unntakstilstanden vi er i nå med graviditet...

 

Tenker at alt blir "bra" igjen når ungen er født og ukene får gått litt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer den... Har ikke hatt sex på minst 2 mnd. 2 uker til termin nå. Han vil rett og slett ikke, synes det er ekkelt... Her om dagen på kontroll var han med og fikk litt innblikk i hvor nært hodet evt lå om vi hadde sex (jeg ble sjekket for åpnng). Da var det i såfall uaktuelt!

 

Sukk. Han er egentlig litt gira på at han kan komme ut nå, ser hvor sliten jeg er så har ymtet frem på at en runde i senga kan gjøre susen, han tenker på det.... ;)

Sist blødde jeg i 6 uker, og var ikke helt klar før det var gått nesten 2 mnd, ble klippet mye. Så da kan det bli minst 4 mnd til! Dobbelt sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det var godt å høre at det er flere med oss......... Vi har nesten ikke hatt sex igjennom svangerskapet og når vi har hatt det så er det som regel jeg som har tatt initiativet. Jeg har 8 dager til termin og kunne gjerne ha hatt sex nå for å prøve å sett fødselen igang men nei det vil han ikke.

 

Vi har snakket om dette. Kan jo forstå han litt også da, må jo respektere hans følelser rundt dette med barnet i magen som sparker og han sier det nesten blir en ufrlivillig trekant.......... he he :) Regner med at sex livet blir normalt etterhvert. Tror vi jenter får ganske så mye annet å tenke på etter at barnet har kommmet enn sex.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen min har vel bare hatt sex tre ganger totalt i hele svangerskapet. Er i uke 37 nå. Jeg har vært veldig mye dårlig, så det har vært helt uaktuelt for meg... Gleder meg til å fungere normalt på dette området igjen også. Mannen er forståelsesfull, men savner intimitet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt mindre sex enn ellers gjennom svangerskapet.. hverken han eller jeg har hatt så kjempelyst.. Nå har det gått 14 dager siden og tipper at vi hopper i høyet i kveld.. Tror det er viktig å holde det ved like ellers blir alt så rart.. Og ja, det vil bli leeeeenge til neste gang ja.. Ta initiativ når du er i form til det.. Kanskje man kan ha en sexy nattkjole på eller noe som skjuler magen littegrann?? ikke at det lar seg gjøre på dette punktet altså men.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i morgen(!) og vi hadde sex senest i går kveld og har det ikke sjeldnere enn 3 dgr i uken. Herlig. Selv med bekkenløsning og det hele. Man finner alltids ut av stillinger som funker :-p Nå skal det også sies at vi har vært sammen i "bare" to år og er vel fremdeles som nyforelskede å betrakte...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vanligvis helt avhengig av sex men i dette svangerskapet klarer jeg ikke tanken på det en gang!! Er JEG helt rar eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det litt motsatt i svangerskapet, har blitt helt avhengig av sex, det er nesten som om jeg har oppdaget noe nytt. Det er klart at det blir tungt på slutten, kan ikke lengre bruke yndlingsstillingen. Men det er andre som funker helt fint. Så selv om jeg bare har 10 dager igjen til termin (2 til menstermin) så blir det sex nesten daglig her i huset. Det har blitt litt ekstra nå på slutten da, i håp om at det skal skynde på den lille i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en del menn som har det sånn, ja. Min har ikke hatt noen nykker i det hele tatt, heldigvis! ;)

 

Men seriøst: Tror bare du må la han få slippe, hvis han synes det er ubehagelig på grunn av baby i magen. Dere kommer dere nok på hesten igjen, når den tid kommer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 39+1 idag og vi har vært like aktive i senga som det vi var før, frem til for ca 1,5mnd siden. nå er det vel 2-3 ganger i uka, og mannen ser ut til å være fornøyd med det ;)

Vi også har "bare" vært sammen i 2år så ja, kanskje det har noe å si? Men har ett vennepar som har vært sammen like lenge, og de er ikke gravide, der skjer det maks 1 gang i uka.. syntes det høres lite ut jeg da :P

 

Vel, ønsker alle sammen lykke til :) det nærmer seg for alle nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...