Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Jeg har ikke motivasjon igjen, jeg har blitt hengende litt etter med skolearbeidet pga etter vaksinen ble jeg gansje dorlig, lå og frøs og hadde så vondt i hodet som jeg ikke har hatt før. Vi er 4 stk i klassen, og da jeg var på skolen var det to stk som var borte og da fikk vi ikke gjort stort av gruppearbeidet vi skulle gjøre pga de var borte. Så kommer hun ene tilbake etter to uker og komanderer oss andre til at vis vi ikke kommer den dagen så er vi ikke med i gruppa lenger.. Da har jeg flere ganger prøvd å foreslå at vi kan sitte igjen på skolen å jobbe de dagene vi har hall dag, istedet for at jeg må kjøre 4mil for en hall dag hver dag! Hun bor rett ved skolen og jeg kjente jeg ble sur, hun er veldi klar over dette! Jeg har vert litt borte innimellom pga ultralyd, jordmor og ene dagen hadde jeg blødning og fikk beskjed om å holde meg rolig. Det er da gyldig grunn! I tillegg sliter jeg med konsentrasjonen og bruker lenger tid på å sette meg inn i ting en jeg vanligvis gjør. Nå har jeg da blitt hengende litt etter, gruer meg til å gå på skolen for hun er så sur og bitch at jeg liker ikke være der. Noe jeg kan gjøre for å komme på lik linje med de andre igjen og få opp motivasjonen?? :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå