Tonita Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 farge? Trenger ikke å være den fargen du ønsker å ha på veggen eller kle deg i. Men den du syns er penest hvis du hadde sett på et fargekart med alle farger på... Nevn bare en. Hos meg er det BLÅ. Har alltid likt den og vet ikke hvorfor... : )
Mom2Two Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Petroleumsblå, sandfarget og lilla (men ikke helt lys lilla).
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 Må nok si rosa:-)Vet egentlig ikke hvorfor,men telefonen min og kameraet mitt er rosa,jeg har annet småplukk i rosa.Og til og med bilen min er knall rosa:-)) Ligger ved en link,for jeg digger bilen min;o) http://bergenbillakkering.no/hellakk/p3.jpg
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 4. november 2009 #13 Skrevet 4. november 2009 blir ihvertfall sett i trafikken med den bilen der! :-) Min yndlingsfarge er blå, mellomblå
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 4. november 2009 #14 Skrevet 4. november 2009 petroliumsblå,sand,muskat og mørkelilla
StorkeMammaen Skrevet 4. november 2009 #15 Skrevet 4. november 2009 Bringebærrød som i julebrus, bringebærsaus. Blir rett og slett glad av den fargen. Har ingen klær i den fargen, men kunne godt malt en vegg f.eks, i den fargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå