umpa lumpa Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Dere med tvilling/søskenvogn: hvilken vogn har dere, hva liker/liker dere ikke med den? Og hva betalte dere?...
fia08 Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Har kjøpt en brukt tfk søskenvogn. Blir 18 mnd mellom mine barn og hadde egentlig tenkt å klare oss uten søskenvogn, men så kom vi over et veldig bra tilbud på finn.no. Vi har tfk vogn fra før av og er veldig fornøyd med den. Men skulle jeg kjøpt ny så vet jeg ikke om jeg hadde kjøpt tfk pga den håpløse rygg-justeringen med glidlåser. Men håndbrems er jo et stort pluss. Og et stort pluss at ALT stoff på vogna går i vaskemaskinen (har softbag til da, ikke hardbag). Dermed er det ikke så ille å kjøpe denne vognen brukt syns jeg. I utgangspunktet siklet vi på babyjogger city elite double vognen, men det var ikke mulig å få tak i den i Norge. (Kanskje nå? Har sett singelutgaven på barnashus) Og i utlandet kostet den mye mer enn i Norge - merkelig nok. (+; billig pris, 4000 i Norge, 8000 i sverige obs obs, lett å slå sammen og sette opp, mange lure finesser som lufteluker med magnetlås, mulighet til kun å ha netting bak hodet i sovestilling om sommeren, flatt til softbag, lett å trille, oppbevaringsboks under fotbrettene etc). Hadde jeg hatt sterk rygg og masse muskler hadde jeg kanskje valgt en av de blytunge søskenvognene til teutonia eller brio. Med vendbart styre, separate sittedeler og kalesjer. (tror ihverfall et av de merkene har en sånn vogn, kanskje begge).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå