sunny_82 Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Noen som gjør mye ut av farsdagen? Jeg har alltid kjøpt en flaske vin å en julekalender fra norsk tipping. Men litt i tvil om jeg skal gjøre det samme i år. Litt mindre å rutte med, å med 3 fedre som skal ha blir det mye. Dvs. min mann, min far og min svigerfar.... =)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Ingenting. Middag hos svigers kanskje...
frk Nilsen Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Mannen får sove lenge, kaffe på senga, kanskje jeg gidder å bake kanelboller. En tegning, kanskje jeg kjøper noe.... Ikke rare greiene, men litt kos og oppmerksomhet )
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Bra middag. Den blir gjerne hos min mor etter vi flyttet i nærheten av henne. Ellers er det kake, kort, tegning fra ungene. Gaver kjøper vi ikke ved sånne anledninger.. Bortsett fra første mors- og farsdag vi hadde.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Skal til svigers på middag. Har aldri feiret det med noe mer en kake i oppveksten. VI gav aldri gave når vi var små så jeg gjør det heller ikke nå og får heller i ngenting.
sunny_82 Skrevet 4. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2009 Ble helt overrasket nå jeg... Trodde det var normalt å gi en gave. En pakke med truser om ikke annet..... Har gjort litt ekstra jeg. Middag og kake er vanleg, men jeg har gjort litt mer,
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Jeg tar barna med i bilen og kjører 1 1/2 time til min far. Baker noe godt og tar med til han =) Det har vært slik i mange år, syns det er tull og bruke penger på gaver da det er det butikkene vil at vi skal. Jeg bruker nå mer energi og av min tid på å bake noe godt enn å dra kortet på dressmann =)
Kleint Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Til samboeren min baker jeg verdens beste sjokoladekake. Så skal jeg kjøpe tre røde roser og har bestilt konfekteske fra FotoLnudsen, med bilde av han og tvillingene på. Pluss at jeg lager god middag til han og meg etter at barna har sovnet for kvelden. Til pappa, spleiser jeg og de to søstrene mine på en pappeske med forskjellig småtteri i. Gavekort på fotpleie, matvarer, deo, flaxlodd, sengetøy, øl, og ellers hva vi måtte finne på. Pluss at han får kake
petite fleur Skrevet 4. november 2009 #10 Skrevet 4. november 2009 Gutten vår er for liten til at han kan lage noe kort eller noe ennå, så jeg kjøper en liten gave til samboeren :-) Han lager kaken selv, fordi han er mye flinkere å bake enn jeg er. Han får sove lenge, frokost på senga, og god middag hjemme hos mine foreldre. I år er farsdagsgaven til min pappa at han skal få vite at han skal bli bestefar igjen til sommeren :-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #11 Skrevet 4. november 2009 Jeg har kjøpt et spill til ds`n hans. Så regner jeg med at det blir en bedre middag. Han bryr seg ikke det døyt om dagen, men lager til litt stas alikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå