grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 jeg kjente liv i uke 11 sist jeg var gravid og fikk det bekreftet på ul:) så d er fult mulig:)
Minimags -07 og mai -10 Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 er det sant? jeg mener også jeg har kjent liv (uke 12), men "forståsegpåere" fnyser av meg og sier det er for tidlig... Morsomt vi er flere..
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Jeg kjente også liv ganske så tidlig forrige gang jeg var gravid.. Men husker ikke hvor langt jeg var på vei da, men da var det litt delte meninger om det virkelig var liv jeg kjente. Men ei innvandrer jeg jobbet med, sa at det gjerne var gutt jeg ventet, for de kunne man kjenne tidlig eller noe sånt. Stemte at det var gutt hvertfall:)
Prinsesse04❤Nr2 i magen Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Lurer jeg på også,for idag kjente jeg noe aom ligna spark istad.. Var helt merkelig,men jeg trodde ikke det kunne være det siden jeg bare er 11+2 idag.. Men skjønner ikke hva annet det kan være heller..
Prinsesse04❤Nr2 i magen Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Oj,mente noe,hehe Ikke merka det mer enn den ene gangen heller forresten..
*dum&deiLig*™ Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Nei. Dersom du mener at du har kjent noe, så er det mest sansynlig luft du har kjent. http://www.barnemix.no/gravid/uke/11.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå