Gå til innhold

Hvordan sover deres barn på rundt 20 mnd?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår står opp ca 06.00, sover ca 1,5 time i barnehagen og legger ca kl 19.30.

Men i det siste har det vært vanskelig å legge han, og han har vært urolig om natten og våknet mye. Våknet tiiidlig!! Hjeeelp! Hva er galt nå?! 2-års jekslene er oppe allerede, og i barnehagen er alt i skjønneste orden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min som blir 2 år i januar legger seg rett etter 19, men ligger og pludrer for seg selv til ca 20. Står opp rundt 07.30. Om dagen sover han rundt en time når han er i barnehagen og når han er hjemme sover han rundt 2 timer. Det har stort sett fungert slik siden han var ett år, men han har også hatt perioder hvor søvnen hans har vært oppstykket og hvor han har sovnet seint. Når det er noe som plager barn (tenner, mageknip o.l) går det fort utover søvnen:( Kanskje sønnen din brygger på noe?

Skrevet

vår jene legger seg mellom 7 og 8, (av og til kan den bli 9). våkner i 8-9 tiden! hvis hun ikke blir vekket av noen og det er mørkt på rommet kan hun sove til halv 10 =) men dette er jo i helgene, og rytmen blir ødelagt da ;)

men hun våkner 2 ganger om kvelden og bare griner! dette var visst natteskrekk, når hun virkelig hyler... så kan hun våkne en gang om natten også. hun sover fortsatt på samme rom som oss =)

Skrevet

Tulla på 21 mndr legger seg mellom 19 og 19:30 og sover til 6:15 når hun skal i barnehagen, ellers til 7 - 7:30 (hvis vi er heldige). Hun sover ca 2 timer på dagen.

Skrevet

Gutten vår legges kl 1900 og sovner med en gang. Skal jeg på jobb vekker jeg ham, ellers våkner han gjerne selv i 8-9-10 tiden;) Sover ikke på dagen som regel om han får sove så lenge han vil på morgenen. Blir han vekket sover han gjerne en til to timer.

Skrevet

gutten vår er 21 mnd og legger seg ca kl 19, og sover til 08.00 ca... sover 1-2 timer i barnehagen :)

Skrevet

Åååhhh...hvorfor skal vår gutt sove så lite da!?!! Han har vært sååå lett å legge hele tiden, bortsett fra noen perioder her og der, men nå hyyyyler han hver gang vi går ut. Igår endte det opp med at jeg satt der inne til han sovnet. Jeg er høygravid også, så dette tærer på kjenner jeg...Håper det går over snart!

Skrevet

Opp senest 6 om vi er heldige.

Legges 19

sover 1,5-2 timer om dagen, men av og til bare 40 min.

Skrevet

Morgenfuglen min våkner som regel ca seks.

Er jeg skikkelig heldig kan han sove til nærmere sju, men det er sjelden. Godt jeg er A-menneske selv sier jeg bare.

Jeg legger han igjen ca elleve, og da sover han rundt to timer.

Så legger han seg for kvelden sju-halv åtte.

Han sover som regel greit, men er han plaga med noe, som tenner, magen eller er syk, går det fort ut over søvnen.

Skrevet

Gutten min er 20 mnd. Han blir lagt rundt 19:30, og vi står opp i hverdagen rundt 06 - 06:30. Han er også morgenfugl og er klar for morgen i 06 tiden. Han våkner som regel en gang i halv 5 tiden og er litt vanskelig å få til å sovne igjen. Har nettopp flaskeavvent ham (noe sent ja...) men det er grunnen til at han våkner og sliter med å sovne igjen. Han sover ca. 1,5 timer i bhg. I helgene sover han som regel 2 timer på dagen.

Skrevet

Mini på 21 mnd sover fra 18:00 til ca 07:30, men i helgene våkner han rundt 6... Typisk. I tillegg sover han i barnehagen, varierer mellom 1-3 timer. Men hjemme, i helgene, er det max 40 min formiddagsblund, og det er for lite så da er han supersur leeeenge :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...