Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Som ikke har kranglet, bare blitt enige om at forholdet ikke funker, og så samarbeidet bra i all ettertid?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Vel... hvis noen har opplevd det kan ikke forholdet ha vært mye å skryte av i utgangspunktet... Det er vel ganske normalt å oppleve protestfølelser og sorg når forholdet tar slutt uansett hvor mye man vet at det egentlig ikke er noen vei tilbake - spør du meg! :-)
Tia med 2 ♀ Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Ja en så lenge ihvertfall, vi har nå vært fra hverandre i 1 år og ikke kranglet om noe. Men jeg vet hvor fort det kan forandre seg når det dukker opp steforeldre så vi får bare krysse fingra og håpe at det fortsetter
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Ja, vi gikk fra hverandre i fred og fordragelighet. Men så gikk det helt galt da jeg traff en annen, for da viste det seg at han hadde vært forelsket i meg hele tiden, og håpen at vi kunne gjøre det godt igjen. Gikk to år nesten uten kontakt (heller ikke mellom han og sønnen vår), men så gikk vel hjertsorgen over (stakkars, det var ikke en morsom tid!), og nå har vi et veldig fint forhold igjen. Har aldri hatt vonde krangler.
Agehya Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Ja. Gikk fra hverandre for 2 år siden, og har ikke kranglet hverken før eller etterpå. Han er i nytt forhold, og jeg er lykkelig singel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå