Gå til innhold

Noen her som har greie på Grete Roede kur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veier 70 kg, og skal ned til 60... Ønsker å gå ned ca en kilo pr. uke, ved å telle kalorier og trimme samtidig... problemet er at jeg ikke vet hvor mange kalorier jeg skal ha i meg pr. dag for å gå ned såpass mye?..

Noen som vet?

Takker for svar:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 1600-1700 tenker jeg. kanskje mer hvis du skal være veldig aktiv.

Alder og høyde hadde vært greit å vite for da kunne jeg regnet det ut helt nøyaktig for deg.men jeg kan eventuelt legge ut regenestykke

Har du sjekket ut greteroede.no

Lykke til;)

Skrevet

mange gode tips på vektklubben.no, og det er gratis å være medlem. Der finnes også en kalkulator hvor du kan regne ut hvor mange kcal du skal ha daglig.

Husk å benytt deg av kosemerker :-)

Lykke til!

Skrevet

Jeg veier (veide før jeg begynte på kurs) 70, skal ned til 56-60 kilo. Jeg bruker meny 1, dvs 1300 kalorier, er masse mat det altså. Jeg får ikke trent noe særlig (les: ingenting) pga en muskelsykdom.

Jeg tipper du skal ligge på noe mellom meny 1 og to, altså mellom 1300 og 1600 kalorier. Hvis du har tnkt til å trene med høy intensitet hver dag burde du nok spise litt mer kalorier, men hvis treningen din er en gåtur hver da vil nok 1300 1400 kalorier være nok.

Meny 1

200 kcal til frokost(to brødskiver ev 4 knekkebrød)

200 kcal til lunsj

400 kcal til middag

200 kcal til frukt

og 200 kcal til melk, youghurt ol

legg inn noen mellommåltider på 110 kcal hvis du føler kroppen trenger mer pga trening:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...