trillemamma Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Min eldste er nå skolegutt, stor ja... Jeg har i alle år arrangert både barnebursdag og familiebesøk. Jeg har igrunnen tatt det som en selvfølge, trodde at det var vanlig. Også flyttet mannen inn og han rister på hodet. I hans familie holdes det ikke familiebesøk, kun barnebesøk. Hva er vanlig?
Gjest Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Kommer vel helt an på det. jeg er vant til begge deler, men her blir det bare barnebesøk da all slekt er alle andre plasser enn her og å dra 80 mil for en bursdagsfest blir ikke aktuelt.
It's all about me Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Man holder da familiebursdag. Blir aldri for gammel til det.
trillemamma Skrevet 4. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2009 He he, da blir det jo annerledes. Vi har hele familien en liten kjøretur/spasertur unna.
erteposen + 4 Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Vi har kun barnebesøk når de er så gamle.
Fire småtroll Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Begge deler her også, besteforeldre osv må jo ha et selskap de også
erteposen + 4 Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Vi har ikke familie i nærheten da, og vi hadde kanskje tromla sammen noen om det var besteforeldre i nærheten. Greit når de er så små, men jeg synes det blir litt teit når foreldrene tromler sammen familiebursdager til tenåringer som klart ikke ønsker det. Da er det bedre at bestemor og bestefar spiser middag med familien på selve dagen, og så får resten av familien og bursdagsbarnet slippe.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 vi har begge deler, jeg inviterer enda mine foreldre,søsken og barn, og besteforeldre i besøk når jeg har bursdag også har som regel åpent hus så kan de som vil komme på kaffe og kaker i løpet av dagen..
Verbena Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Begge deler er jeg vant til og det er både barnefar og min nye samboer også! Når minstemann hadde bursdag i august jobbet bonuspappan desverre ettermiddag den uka, så da var bursdagsbarnet, storebror, jeg og barnefaren på egon å spiste middag. Så hadde vi familiebursdag for bonuspappan sin familie (vi andre har ikke familie her) helga etter bursdagen. Så hadde vi utebursdag i barnehagen der alle guttene på avdelinga og naboavdelinga var invitert en lørdag senere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå