Gå til innhold

Noen som har erfaring med TFK Joggster Twist? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Super vogn! Godt med plass til poser og skinn, liten når den legges sammen. Stødig selv om det er tre hjul, veldig god å trille. Noe spes du lurer på?

Skrevet

enig med mummys muffin & nakenfis!!!

har den selv og elsker den. hatt et par vogner tidligere også, og den er kjempe god. ikke så bred på bakhjula som de fleste 3hjulinger,man kommer seg faktisk igjennom hyller :P den er veldig stødig!!

ungen har gooood plass med pose og alt mulig. og den er stilig da!

men det eneste jeg syns er irriterende ( i forhold til tidligere vogner) er glidelåsen for å ta opp og ned ryggen.... kan være vrien.

men ellers, kjempe bra

Skrevet

Jeg har hatt den og solgt den... -og glad er jeg for det!

- Sammenlignet med en med 4 hjul er det veldig ustødig. Du kan ikke ha noe på styret og håpløs å gå tur med hund med den vogna. Kjenner fler som har hatt velt med vogna når ungen har sovet (noen fikk meget tragisk utfall av dette!).

- Glidlåsene er vanskelige å få til! Holdt på å bli helt gal!

- Vi solgte vogna når ungen var 10mnd, og han greide ennå ikke å sitte stødig i vogna, for den gir null støtte sideveis, med mindre ungen hviler på "sidetrekket", noe som kan gjøre vogna ustabil igjen.

- Den er så stor at den blir skikkelig vindfang, ergo må stormtrekket brukes.

- Kjedelig å ha ungen "feil" vei.

- Vanskelig tilgang til kurven under...

MEN den er kjempegod å trille (når du ikke har varer, hund ol med deg. Og den er så stor at den garantert holder hele perioden.

Skrevet

Hææææ, kan ikke ha noe på styret før den blir ustødig mener du?

Jeg har hatt to fulle poser med mat hengendes i kroker, flere liter melk liggendes på toppen av kalesjen og en Simo reiseseng liggendes på tvers over der......på en og samme gang.

Den var ikke nærheten av å tippe og var like stødig.

Når jeg har trilt har guttungen (da akkurat 2 år) hengt utover siden for å leke Titt Tei med meg, ikke noe problem det heller.

Glidlåsene er greie. Du bare dytter ryggen opp med den ene hånda og drar i glidlåsen med den andre. Mye bedre det en noen reimer som er på enkelte andre lektvektere.

Skrevet

jeg har hatt også maaaaasse på styret,og bikkja ved siden av!

Skrevet

For å ikke snakke om hvordan vi har lesset den opp på ferier og i fornøyelsesparker.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...