Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Ah, gratulerer så mye! Har du tenkt på navn? Selv syns jeg Ørnulf er grådig fint!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Ja, av en kongeørn.. men like glad i prinsen i magen fordi
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Da må du huske på og kjøpe ammeskjold så den ikke biter av deg brystvortene når du skal amme . Er det en konge ørn eller en hav ørn ?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 WOW!!!. Gratulerer så mye! Gi oss oppdatering på hvordan det går når du skal lære h*n å fly.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Siden pappen er en kongeørn, regner jeg med han blir det selv.. Har kjøpt meg skikkelige kraftige brystklemmer for å forberede meg på ammingen.. Regner med gleden overskygger smerten
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Flygetrening.. så langt har jeg ikke tenkt.. Noen tips? Regner ikke med hjelp fra barnefaren, siden han fløy sin vei og ikke har fast bostedsadresse.. Hjeeelp!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Du får kjøpe deg vinger, og hoppe fra et stup. Så er det bare å flakse litt. Så får vi andre ber for deg og håper at du flyr.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #10 Skrevet 4. november 2009 Så lenge der ber er det vel ikke noe problem??
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #11 Skrevet 4. november 2009 Nå må dere slutte! Jeg kommer til å døøø av latter her. Dette var dagens beste innlegg Blå er gutt, rosa er jente, hva skal du kle ørnen din i? Håper ikke den flagrer for mye med vingene i det du skal føde... Vanskelig å få den ut da.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 Det går nok fint, h*n kommer jo ut i et egg, som klekkes på føden. Ang klær så har jeg en gammel fjærpels jeg gjerne låner til trengende. Gratulerer så mye HI!
thea - M har gull i gulping Skrevet 4. november 2009 #13 Skrevet 4. november 2009 GRATULERER:D vet du kjønnet`? Sinnsykt kjipt at BF bare fløy sin vei.. Det er jo litt greit med litt hjelp da
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #15 Skrevet 4. november 2009 Husk å ikke døpe ørnen om du ikke er kristen da.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #17 Skrevet 4. november 2009 Oi! Her har skjedd mye siden sist Takk for mange gode tips! det er en han jeg har i magen.. så her blir lyseblå flygehjelm og skjerf.. men vil ikke prakke på den klær.. redd den skal bli for varm.. Det med at jeg føder et egg har jeg heller ikke tenkt på.. så behagelig og smertefritt det må være Og da trenger jeg ikke bekymre meg om det kommer eggehvite i urinen heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå