Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Er det bare teit? Jeg tenkte det kunne være hyggelig og få en oppmerksomhet som takk for at du kom. Men det blir vel ingen som drasser rundt me de... Blir sikkert bare glemt? Eller hva synes dere? Tanken var å ha litt snop i en form for pakke.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Går fint an å lage små sjokolade-esker som bordkort, f.eks. Men de bør ikke være større enn at damene får dem i vesken, tror jeg. Eller så kan man ha gaveposer, men det er jo ikke så vanlig i Norge. Enkelte steder får man brente mandler pent innpakket i tyll, i dåp, konfirmasjoner og bryllup.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Jeg syns det er litt rart.. Vi hadde en diskusjon angående akkurat det i anledninget bryllup i sommer. Vi fant ut at det var unorsk og rart. Lag heller noen flotte bordkort, takkekort e.l. Var i et bryllup der de hadde brukt snop som en del av bordkortet til ungene. Det var stas for barna.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Det er ikke en norsk tradisjon og i gaver til gjestene. Men i mange land er det vanlig. Var i utlandet i bryllup i sommer og da fikk vi honning fordi det skulle være bra for fruktbarheten og for at forholdet skulle vare
Anne-B. Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Selv om det ikke er en norsk tradisjon, så er det litt koselig. Men det koster fort en del om det er mange gjester, så det var egentlig pris som gjorde at jeg droppet det.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 POstkort med en ørn og en melkerull?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå