Mille** Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Skal få den satt på mandag. Må si jeg er litt spent på om jeg blir dårlig etterpå, kvier meg litt. ;o/ Noen her som har tatt som ble dårlig etterpå?
Bare jeg er meg :o) Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Tok den på mandag og har kun en øm og vond arm
Matildesnusk + lille ups Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Bare ganske vondt i armen i noen dager. Samboeren fikk også litt feber den første natta, men ikke noe å snakke om. :-)
mamman til to gutter Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Jeg kastet opp et par ganger de første to dagene etterpå, men tror det har mye å gjøre med at jeg er gravid. Har vært mye plaget av svangerskapskvalme, men nå har det egentlig nesten gått over (delvis fordi jeg bruker tabletter...), men kvalmen etter vaksinen kjentes akkurat ut som den jeg har hatt tidligere i svangerskapet ved at den kom når jeg begynte å bli sulten.
sannamin* Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Nå har jeg vaksinert meg og datteren vår på 2 år. Etter UFATTELIGE mange runder. Eneste reaksjonen er litt øm i arma stikkstedet. Og at jeg fikk et nærmest angstanfall og gråt på vei hjem "hva hadde jeg gjort", Håper dette går bra osv lever vi over dette ...Pga alt hysteri som har vært så fikk jeg en psykisk reaksjon. Tror vel vi må roe litt ned og slappe litt av...Huff ikke lett. Man blir så redd, særlig for barna. Jeg har tatt valget og det går bra til nå, ( etter 2,5time:))Skal si fra hvis det skjer noe drastisk, men håper og ber om at dette går bra. Lykke til!
Mille** Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2009 Takk for svar jenter. Er ikke redd jeg skal få alvorlige bivirkninger, men er jo lite lysten på feber og oppkast. ;o) Har dessuten ikke så veldig lyst til å ha vondt i armen. Ironisk nok så er jeg ikke så glad i å få sprøyter selv, selv om jeg ikke har noen problemer med å gi det til andre. Pingla meg! ;o/
Rampongi Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 tok den nå for et par timer siden. Litt vondt i hodet nå og var litt svimmel like etterpå. Men foreløbig ikke noe store bivirkninger Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå