Gå til innhold

sykt

stinemin med tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

en venninne av meg møtte en fyr for 3 år siden, han har ikke barn snart 45 år og han har ønsket seg barn i evigheter.

de flytta sammen for et år siden, han fridde til henne og maste og maste etter barn,hun har ikke gifta seg med han, men ble gravid. Han var jo så glad for dette.....men som en tosk som han er han han vært utro mot min venninne nå og i sinne reiste hun på sykehuset og bestilte abort, Hun vil ikke ha barn med han nå, og hater hele gubben.

Jeg prøvde og overtale henne , men idag tok hun det bort, uff tror hun vil slite med dette når det går opp for henne hva hun har gjort. Mannen er knust, kanskje dette var hans siste sjanse..ja ja idiotmann

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, det å ta abort i sinne kan nok være noe hun kan slite med lenge i ettertid...

• 3 måneder senere...
Skrevet

Det vil nok uten tvil bli et arr av dette, mer eller mindre, men det virker som om hun var ganske bestemt på dette. Forstår godt at hun ikke ville ha barn med en som var utro mot henne. Synd at hun allerede var gravid, og måtte ta dette valget, men det vil nok komme en dag hun møter noen annen hun vil ha barn med. :)

Og mannen, han kan vel bare ha det så godt, synes ikke synd på han, for det han gjorde. Tvert om!

Skrevet

Jeg skjønner henne godt. Jeg ville ikke hatt en slik fyr i livet mitt og hun gjorde det hun kunne for å slippe det. Et barn er en ganske sterk binding til noen.. Hun ble kanskje bare gravid fordi HAN ville det? Jeg tror ikke nødvendigvis hun vil slite med dette. Bra hun tar sine egne avgjørelser til tross for at venninne og exmann absolutt skulle forsøke å bestemme dette over henne:)

Skrevet

Huff, det var ikke noe hyggelig situasjon å være i... Stakkars barnet som får svi for pappaens utroskap og mammaens sinne, men det er sånn det blir når det er så enkelt å få utført aborter her i landet. Jeg håper nesten at hun kommer til å slite litt med tanker og samvittighet i ettertid, sånn går det når du tar livet av ungen din i sinne. Samme gjelder den forbanna utro gubben som er grunnen til alt dette styret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...