Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Jeg er kanskje gravid.. har gått igjennom prøverør og vet ikke dette før til uka Nå har mannen blitt veldig syk, vet ikke om det er svineinfluensa men mye tyder på det. Skal ringe 113 om han blir blå på leppene, eller får pusteprobemer. Var det de sa på legevakta. Men altså til spørsmålet mitt da.. Burde jeg og jentungen på 3,5 år (som har en mild form for astma) ta noe NÅ?? Og hva burde vi ta av disse? Er litt redd for tamiflu, vet ikke helt hvorfor.. men hva med dette andre stoffet? Skal ringe astmalegen og min lege imorgen å forhøre meg.. men lurer jo fælt nå også..
_Løvemamma_ Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Vet iallefall at Relenza er den dom anbefales for gravide, fordi den inhaleres ogvirker lokalt på lunger og bihuler, og derfor i mye mindre grad går over i fosteret.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Da har jeg lest bivirkningene på disse to, og vel.. jeg likte ikke det jeg leste. Vet da søren hva vi skal gjøre.. Hi
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Relenza skal ikke gis til barn. Apotek 1 har forresten lagt ut en video på hjemmesidene sine hvor de viser hvordan man deler en voksendose med Tamiflu til en barnedose, det er nemlig svært få barnedoser på lager.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 relenza kan gis til barn. For vi har fått det til vårt barn på 6 år!! Kan ikke tenke meg de hadde gitt det hvis det var farlig. Både de på apoteket og legen sa det var greit.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Relenza kan gis til barn over 5 år står det. Så denne kan jeg uansett ikke gi. Mannen kunne venta en uke til med dette.. så jeg vet om jeg er gravid eller ikke. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå