mams1979+2små Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Har dere en fin bokhylle med god plass til bøker og annet dill å anbefale..?
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 billy er ok, men jeg har den ikke i stua da
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 jeg liker den hylla til ikea. den med mange firkantede hyller i. da kan man har kurver, pynt og bøker litt "rundt om kring" i hylla
1881 Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Vi har Billy bokhyllesystem fra Ikea, synes de er enkle og fine og prisen er heller ikke avskrekkelig. For en dobbel bokhylle inkl 2 skapdører ble det vel 1499! Foretrekker noe enkelt og billig fremfor dyre løsninger som man går fort lei!
mams1979+2små Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2009 Hmm.. jeg får kikke litt mer på ikea.no da... jeg har sett litt på den expedit-hylla, men lurte på om det var "kjedelig" i stua..., men skal sjekke Billy også! Flere innspill?
Rampongi Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 vi har "bestå" fra IKEA. Plass til masse bøker og man kan jo velge hvilke seksjoner man vil sette sammen, da ble deten med masse plass til bøker på oss i allefall
erteposen + 4 Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Vi har en vegg full av hvite billy hyller, og den ser innebygd ut. Billig og grei, og vi har lagt lister ned langs skøytene.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Vi har Bonde fra Ikea - den er "byggesett" så du kan sette sammen mange ulike komponenter. Vi har reoler i full høyde med tilsammen 7 rekker (ruter i bredden) med glassdør på to av dem (frostede). De er enkle og nøytrale og har plass til tallerker i dybden dersom man trenger skapplass til denslags. Og plass til bøker og dill også (jeg har kurver nederst til barnas leker). Enkel og grei men litt mer brukende til annet enn bøker også sammenliknet med feks Billy (syns jeg, som trengte den til servise også ))
FrøkenSprøken Skrevet 4. november 2009 #10 Skrevet 4. november 2009 Vi har expedit fra IKEA. Flott for oss med liten leilighet, for i den har vi plass til de viktigste bøkene, to bastkurver til babyleker, samt fotoalbumer og kasetter til blader. I tillegg er det fint å ha duk, blomster og lys oppå den, og så har vi et stort speil over der igjen. Blir mer som en sjenk, da...
mams1979+2små Skrevet 4. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2009 Flott at dere svarer! Jeg ender nok opp med noe fra ikea.., men syns det er vanskelig å bestemme meg!! Skulle gjerne sett bilder av stuene deres:) Jeg har helt hvite vegger, hvite spistuestoler og trehvitt bord... Hvilken farge ville dere da valgt på bokhyllene. Den skal stå inntil en vegg ved spisestua... HJELP::::
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 Vi har Norden spisebord i bjørk fra Ikea og har valgt Bonden i bjørk også. Ikke helt det jeg ville valgt i dag om jeg skulle valgt om igjen, da hadde jeg nok heller tatt hvitt siden det aldri går av moten (nå mener jeg både bord og hylle altså, syns det er greit at det matcher nå når jeg først har det - har hylla rett bak bordet). Hvordan trehvitt er bordet da? Furu? Tror kanskje uansett jeg ville tatt hvitt om hvitfargen står til den du har på veggen fra før (hvitt er jo så mangt, hehe). Med mindre du har tenkt å bytte ut bordet i nær fremtid (da hadde jeg heller tatt noe i stil med det du har lyst å ha).
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. november 2009 #13 Skrevet 4. november 2009 Jeg liker forresten også Expedit (har den på ungenes rom) men husk at den ikek har "rygg". Jeg blir gal når ting detter ned bak, hehe...
mams1979+2små Skrevet 4. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 4. november 2009 jeg har tenkt til å bytte ut bordet med tida, men jeg vet jo ikke åssen bord jeg skal velge heller:) Jeg føler nok at jeg bør gå for hvit hylle, men er bare redd det blir for mye hvitt... Ikke lett dette her... Får kanskje gå for noe fargerikt innhold i stedet...
vildejenta Skrevet 4. november 2009 #15 Skrevet 4. november 2009 Har markør fra ikea, syns den er fin!
Anne-B. Skrevet 4. november 2009 #16 Skrevet 4. november 2009 Vi har Billy i mørk brun. Har tapetsert veggplaten, ble ikke så verst.
mams1979+2små Skrevet 4. november 2009 Forfatter #17 Skrevet 4. november 2009 Takk så mye for god hjelp. Bare fortsett:) Jeg kikker som bare det på ikea.no..., men tror jeg må se de "live" før jeg klarer å bestemme meg!
Anne-B. Skrevet 4. november 2009 #18 Skrevet 4. november 2009 Ja, det er lurt. hadde jeg skulle kjøpt på nytt igjen, hadde jeg nok valgt hvitt. Mørke møbler stjeler utrolig mye lys når man bor litt trangt, for ikke å snakke om hvor godt alt støvet vises!
Chupa chups Skrevet 4. november 2009 #19 Skrevet 4. november 2009 Vi har Bergsbo i hvit. Er så superfornøyd med den. Den er så enkel og stilren, og kjempestor, så den ser så flott ut der den står for seg selv. Skal kjøpe en til snart, sånn at jeg har to ved siden av hverandre. Har stort sett hvitt i stua. Har noen kunstvaser i spreke farger inni skapet som fresher opp en god del.
mams1979+2små Skrevet 5. november 2009 Forfatter #20 Skrevet 5. november 2009 Ser ut som veldig mange har bokhyller fra ikea! Likte den fra Bergsbo jeg, men syns også de enkle Expedit / Billy er fine. "Tenker så det knaker"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå