Gå til innhold

Mini roter bort vottene sine hele tiden i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er han 5år..da brude han vite hvor han legger ting synes jeg. Vottene er selvsagt merket..Men i dag lå kun den ene votten der..Spurte han hvor den andre var..nei det ante han ikke..tips? votteklyper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samma problemet her. Hun har flere vottepar men seff så forsvant de dyreste og beste vottene hennes etter noen få dager. Tror det er en vottespiser i barnehagen. Nå er det slutt på dyre ting i barnehagen, selv om de maser om at ungene må ha det og det merket osv..bla bla bla.......ja dekker dere de da eller??? jizzzz.. nå hadde jeg egentlig glemt alt om de vottene men kjente jeg ble varm når jeg leste innlegget ditt...hehe

Tips er å kjøpe billige votter, helst ti par og svelg alle ti kameler for alle vottene er sikkert borte i løpet av vinteren.

Skrevet

Sy snor på dem, som man trer gjennom dressen/ jakkermene, funker for babyer, så da funker det for større barn også, som etter min erfaring trenger den snora mer enn en liten baby som ligger i vognen.

Skrevet

Hehe ja..men de billige er jo ikke så bra :) Er selvsagt Hestra votten med ull inni som er borte ://

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...