Gå til innhold

Erfaringer med graviditetstest:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

 

Hva er det tidligste dere har erfart å få positiv graviditetstest?

Jeg hadde første dag eggløsning 29.oktober, hadde sex 29. 30. 31 Oktober, og 1.November. Han kom inn i meg alle dagene. Jeg tok en test i dag 4.November, den 6.dagen etter eventuellt befruktning. Men den var negativ, jeg venter mensen 15.november. Har jeg testa alt for tidlig? Er det mulig jeg er gravid selv om den i dag viste negativt (tok den midt på dagen)

Håper på råd, erfaringer osv.

På forhånd takk:)

 

P.S! Jeg er 25år;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok testa myyyye for tidlig... Sikrest resultatt får du om du tester den dagen du skal ha mensen;)

 

Men de fleste tester slår ut evt et par dager før forventet mens, altså max 3 dager før. Jeg har fått positiv test med begge mine 3 dager før;) men veldig viktig at du tester med morgen urinen da den inneholder mest graviditets hormoner;);)

 

Lykke til;)

Skrevet

Jeg har det ja;)

 

Tusen takk Troika.com:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...