Fioli Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Hei alle sammen! Hva er det tidligste dere har erfart å få positiv graviditetstest? Jeg hadde første dag eggløsning 29.oktober, hadde sex 29. 30. 31 Oktober, og 1.November. Han kom inn i meg alle dagene. Jeg tok en test i dag 4.November, den 6.dagen etter eventuellt befruktning. Men den var negativ, jeg venter mensen 15.november. Har jeg testa alt for tidlig? Er det mulig jeg er gravid selv om den i dag viste negativt (tok den midt på dagen) Håper på råd, erfaringer osv. På forhånd takk:) P.S! Jeg er 25år;)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Du har nok testa myyyye for tidlig... Sikrest resultatt får du om du tester den dagen du skal ha mensen;) Men de fleste tester slår ut evt et par dager før forventet mens, altså max 3 dager før. Jeg har fått positiv test med begge mine 3 dager før;) men veldig viktig at du tester med morgen urinen da den inneholder mest graviditets hormoner;) Lykke til;)
Fioli Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2009 Jeg har det ja;) Tusen takk Troika.com:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå