Gå til innhold

funker det å gå i bratte bakker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

?Har våknet opp med keaftige murringer og småtak i korsrygg og mage i 2 netter nå og tenkte kanskje å få litt fortgang på det ved å gå i bakker....noen det har funket for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øj... Hvis du er i gang snart, ville jeg heller satset på å slappe av og å sove mest mulig, hadde jeg vært deg.. Lykke til! (Lurer på hvem som vil bli den første novembermammaen her inne...)

Skrevet

Er jo førstegangs så vet jo ikke helt sikkert om jeg er i gang..Har jo lest om mange som har hatt det slik i mange måneder..Syntes du det høres ut som noe er på gang fo min del utifra det jeg skrev(håpe håpe):)

blir spennende å se hvm som er først ute ja:)hvor skla du føde igjen?Tror jeg har spurt om det før-...)?

Skrevet

Jeg skal føde i Bergen. Har termin om akkurat en uke. (Men fikk nettopp vite av mammaen min at hun gikk 10 dager over med førstemann - broren min - så nå belager jeg meg på å vente...)

Skrevet

Og: Jeg er også førstegangs, så jeg kan ikke si noe om du er i gang eller ikke... Når var terminen din??

Skrevet

om 2 uker er min:)Så det er jo fortsatt litt tid igjen,men babyene er jo helt ferdig så det er jo ingen skade om de kommer før..Heter jo at man er fødeklar 20 dager før.:)

Skrevet

Jeg tror aboslutt at fysisk aktivitet hjelper. Mener bestemt det hadde virkning på mine 2 tidligere fødsler. Kombinasjon raske turer og litt sex og vips så var fødselen i gang (rett før termin også med 1. mann)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...