Gå til innhold

nyttårs barn?

<3 mamma til verdens beste <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem får årets nyttårsbarn?!

hvor nær nyttår har dere termin?

eg har termin 29 des, tenkte kansje vist eg jikk på over tid noen dag så fikk eg nyttårsbarn :) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 31.desember. Det kan bli nyttårsbarn på meg!!! Kanskje kommer vi i avisen...

Skrevet

Jeg har termin 30. des.. Vil helst ikke ha nyttårsbarn da, syns egentlig han kan vente til januar ;-)

Skrevet

har termin 3 januar:P førstemann kom jo noen dager før termin, så kanskje hun her og gjør det og blir nyttårsbarnet;)

Skrevet

Har termin 4. januar. Siste kom tre dager før termin. Denne kan godt vente til liltt ut i januar. Vil helst ikke ha noe nyttårsbarn, jeg ;)

Skrevet

Jeg håper heller at vi blir nr2. Vil ikke i avisa dagen etter fødsel! :)

Jeg har termin 3.januar. Lisa kom 9 dager før, mens Vegard kom 1 dag etter, så man vet aldri. Satser på 2010baby i alle fall,

Skrevet

Har termin 2.januar, så kan jo komme før. Men håper jeg heller at jeg går litt over :)

Skrevet

Har også termin 2. januar, men kan godt vente enda et par dager inn i 2010 :-)

Skrevet

Termin 1. januar, for andre gang! Førstemann ventet til 6. januar. Lillebror kan godt vente til termin og gjerne et par dager til :) Jeg har en storesøster som er født på nyttårsaften og hun har alltid beklaget seg over hvor kjipt det er!

Skrevet

har termin 1 januar, fikk ei datter 1 januar 2007 så er spent om det blir samme dag igjen..håper igrunn de kan få hver sin dag i januar :-)

Skrevet

JEG!!

Har termin nyttårsaften, og har født to barn PÅ termindatoen tidligere.

Håper inderlig på å kunne knipe igjen til 3.januar eller noe sånt... Har ikke akkurat lyst å komme i avisa / TV like etter å ha skvisa ut en melon...hihi! Blir spennende å se når barnet melder sin ankomst, iallefall!

Skrevet

vært på flere ultralyder, to sier 26 desember, 1 sier 2 januar, og mens termin 30 desember. så det kan godt bli nyttårsbarn. Men håper på et par dager uti januar, greit å være eldst i klassen. men ikke for langt ut i januar heller, er ikke særlig hypp på overtid. blir spennende dette :)

Skrevet

Jeg har også termin 31. desember. Og har fått med meg at det er fullmåne på nyttårsaften i år! Håper klokka i det minste kan passere midnatt før lillegullet har tenkt seg ut. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...