Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Han er ikke far til mitt barn. Om ettermiddagene er han trøtt og sliten,noe jeg også er etter en dag på jobb,men han mener at ungen skal være stille,ikke snakke høyt og ikke tulle/leke med meg. Jeg sier at da får han gå på rommet e.l. for han kan ikke forvente at en 3-åring skal være stille.Men der er ikke han enig,han mener jeg skal få 3-åringen til å være stille,evt se på film.Og dette er kjempeslitsomt! I dag fløy han ut av stuen og var ganske irritert,men jeg bare rister på hodet av han.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Litt irritert??? Jeg hadde blitt VELDIG irritert hvis ungen min ikke kunne "få lov" til å leke på ett normalt vis uten at samboeren klaget. Det er klart at enkelte ganger blir barn giret og høylydt, da trenger de og roes litt ned, men ikke som en hovedregel nei.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Oi. Hva slags gubbe er det du har funnet.
It's all about me Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Det er helt vanlig å være sliten når man kommer hjem fra jobb eller skole. MEN dette biter en i seg til ungene er i seng. Først DA kan en forvente at det skal være stille og rolig. Før det drar en seg opp av sofaen og leker og snakker med de små.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Han bør heller aldri BLI farsfigur til ditt barn. Han er tydeligvis ikke klar for å være far.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 han bør du kanskje tenke på å kvitte deg med...far min var sånn mot meg og søstra mi da vi var små, og dette påvirket meg veldig. men du sier han heldigvis imot, det gjorde ikke mor mi, så vi var nødt til å være stille og rolige hele tiden for pappa sko sove. endte med veldig dårlig selvtillitt på meg, og var veldig sjenert som barn, og redd far min.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Har dere akkurat flyttet sammen? Er det noen mulighet til at dette kommer til å endre seg? Hvis ikke synes jeg du må tenke på barnet ditt og gi han et kompromiss.. 3-åringer sitter ikke stille om ettermiddagen og ser film, ikke mer enn en liten stund i alle fall... Og det er ikke noe mål heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå