Gå til innhold

Gubben min er svimmel =P


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom stressende inn døra og roper: Hvor har du gjort av planken?!

Jeg: Planken?

Han: Ja, søpla som var på tilhenger`n

Jeg: Det har jeg kjørt på dynga for over ei uke siden

Han: Hvordan klarte du det?!

Jeg: Stappa bilen full, vel.

Han: Hvorfor?

Jeg: Vil man ha noe gjort her i huset så gjør man det selv...

 

Oh my...følger godt med, ja. Vi bor i et rekkehus, så ikke så vanskelig å ha oversikt rundt husveggen, hehe! Hengern hadde stått full i flere uker uten at vi(/han...) fikk tømt den, og plutselig trengte pappa hengern så vi måtte bare lesse alt av igjen.

 

Og nå vil gubbelars kjøpe egen tilhenger. Vi har tilgang på 2-3 hengere vi kan låne og som sagt bor vi i rekkehus så har ikke all verdens plass. I tillegg har vi diger bil, så får jo plass til det meste i den. Blæh =P

 

Interessant lesning, hva, hahahaha! Ha en fin dag =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med menn og hengere???

Min har mast seg til henger. Det er praktisk men ikke mye fint.

Skrevet

Ja, enig i at det er praktisk, men vi har ingen plass å ha den, samtidig som vi kan låne hengere. Er jo bare vår egen feil at vi er somlete, feks i denne situasjonen(ja, det har hendt tidligere også!)....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...