UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Kom stressende inn døra og roper: Hvor har du gjort av planken?! Jeg: Planken? Han: Ja, søpla som var på tilhenger`n Jeg: Det har jeg kjørt på dynga for over ei uke siden Han: Hvordan klarte du det?! Jeg: Stappa bilen full, vel. Han: Hvorfor? Jeg: Vil man ha noe gjort her i huset så gjør man det selv... Oh my...følger godt med, ja. Vi bor i et rekkehus, så ikke så vanskelig å ha oversikt rundt husveggen, hehe! Hengern hadde stått full i flere uker uten at vi(/han...) fikk tømt den, og plutselig trengte pappa hengern så vi måtte bare lesse alt av igjen. Og nå vil gubbelars kjøpe egen tilhenger. Vi har tilgang på 2-3 hengere vi kan låne og som sagt bor vi i rekkehus så har ikke all verdens plass. I tillegg har vi diger bil, så får jo plass til det meste i den. Blæh =P Interessant lesning, hva, hahahaha! Ha en fin dag =D
miapia Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Hva er det med menn og hengere??? Min har mast seg til henger. Det er praktisk men ikke mye fint.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2009 Ja, enig i at det er praktisk, men vi har ingen plass å ha den, samtidig som vi kan låne hengere. Er jo bare vår egen feil at vi er somlete, feks i denne situasjonen(ja, det har hendt tidligere også!)....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå