Gå til innhold

andre som sover i 4 /5 timer intervaller om natten /morningen fortiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 39 idag og legger meg i 12 tiden ,våkner i 4 tiden spiser litt og er oppe en halvtimes tid ,legger meg igjen og sover til rundt 9 ,oppe til 10/11 og legger meg å står opp for alvor i 13 tiden..

Hva kommer dette av?? er det kroppen som forbereder seg på natte våke ?? Er det dumt å snu slik på søvnene med tanke på at babyen kommer snart ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... sånn har jeg og hatt det de siste ukene... bortsett fra at jeg har gitt opp å legge meg i 12 tiden, drøyer til 4 siden jeg likevel ikke får sove. Gudene vet hvorfor det er slik :)

Skrevet

Jeg har det mye på samme måte, bare at jeg nekter å stå opp når jeg våkner i tretiden, fordi jeg inbiller meg at jeg sikkert sovner igjen om jeg bare ligger i sengen. Så sovner jeg i 6-7 tiden, og våkner igjen rundt ti. Kanskje jeg bare burde begynne å stå opp når jeg uansett er våken, det er jo dødskjedelig å ligge våken i timesvis, og ryggen begynner å bli ganske øm av å ligge i ro for lenge om gangen...

Skrevet

Jeg kjenner meg igjenn der ja,jeg sover ca 2t så våken,sover 2 og våken. da er det alt fra do runder ,til mat og drikke. og blir gjerne sittende å trykke tv.

Så denne rytmen min er vel helt ødelagt,er spent på hvordan det blir med en liten en.

men det er vel en blanding av nattevåken som vi skal bli vant til babyen kommer og at en gravide kroppen krever sitt.

Skrevet

Jeg også har hatt det slikt i det siste. Legger meg 23- 24 tiden og våkner vanligvis 3-4 tiden, får ikke til å sove videre - så jeg står opp og legger meg i sofaen med tv på. Sovner vanligvis foran tv i løpet av en eller to timer og sover fram til 9 tiden. Jeg også lurer på hva som skjer med døgnrytmen. . . har termin neste uke. Men, når jeg først sovner så sover jeg utrolig godt fram til jeg våkner :-)

Skrevet

Dette kjente jeg meg veldig igjen i...godt å høre at jeg ikke den eneste!

Er i uke 36 nå og har vært plaget med dette i 4 uker alt.

Prøver alltid og legge meg med min mann i 12 tiden,men innser jo at jeg bare holder han våken med og ligge å vri meg.

Så jeg står opp og sitter våken til i 4 tiden.

Våkner igjen når min mann går kl 07:00 og klarer vel sovne i 09:00 tiden igjen,

Deretter kan jeg lett sove til 13.

Føler meg jo helt omvendt for tiden.

Men min jordmor sier bare jeg må sove når jeg klarer det.

Skrevet

ah godt det ikke bare er meg....

jeg la meg klokken 23 ca i går kveld. kl 03:30 våknet jeg og ikke sjangs i havet å få sovet igjen....så nå sitter jeg her å ser på TV å venter på at jeg skal få sove igjen....får som regel sove i 6 tiden igjen, og våkner 10:30 for så å sovne i 14 tiden igjen som regel.... er i uke 36+ 4

Skrevet

Kroppen min driver også å våkner i tide og utide, og ikke lett å få sovet igjen. Litt kjipt når man bare er i uke 35 ennå, og må stå opp klokken seks for å gå på jobb uansett om man har sovet en time eller fem...

Har dere andre begynt på permisjonen alle sammen? Eller er dere sykemeldt?

Høres fantastisk ut å kunne sove litt på dagen når det ikke fungerer om natta!

Skrevet

I gårkveld merket jeg at jeg ble trøtt for første gang på lenge og la meg rundt 23 tiden, utrolig jeg våknet ikke før kl 9. Jeg sov himlandes godt i natt :-)

Har mye murringer i bekkenet nå, så da er det bare å vente å se ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...