MathildeC Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Tenker på den fra Baby Bjørn (virker litt brattere enn mange andre)? Jenta mi er litt over en måned nå, og sover stort sett dagene vekk ennå. Men merker at interessen for omverdenen har begynt å våkne.
Rampongi Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 vil tro at det ikke er noe problem å begynne nå. Vi har ikke babybjørn-stol, men en annen som kan justeres. Men vet at venner av meg har unger som sitter i babybjørn-stol og har brukt den siden rundt 1 mnd alder. Håper ikke det er feil :/ vi har brukt vår vippestol til lille pirat (7 uker) omtrent en mnds tid. Ikke at hun liker den nå spesielt, men det kommer vel. Hun sitter forresten ikke i den mer enn 10 min av gangen da.
MintCondition Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Vi brukte vår BB-vippestol fra poden var ca 4 uker, det er helt fint
Julle&LilleBus Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Vi har BabyBjörn sin vippestol, og den har han brukt fra han var ca 7 uker. Forresen veldig fornøyd med stolen!
mogi09 Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 vi har også babybjørn-stolen. Gutten vår har sittet i den siden han var ca 4 uker, og stor trives i den. i en periode han strevet veldig for å få bæsje, kom det flere ganger når han satt i vippestolen :-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Har også brukt den fra ca 4 uker, den er genial når jeg skal f eks vaske opp og sånn. Da sitter hun i den og koser seg :-)
Lea Laus Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 På nederste hakket på BB så belaster man ikke hofter. Så dere kan jo starte på det nederste hakket? Den skal jo være ergometisk riktig. Når det er sagt, så kan man jo bruke bilstol fra starten av, og de mener jo det ikke er noe farlig!
CMH Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 Når hun var nyfødt starta vi. Med vippestolen helt nede da såklart mens hun lå oppå myke tepper i vippestolen og sov..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå