M ♥ ♂-2010 Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Her kommer jeg snikende, 12+1 :-) Har slitt mye med kvalme og vil få i meg så mye sunt og godt som mulig. Har dere noen gode forslag?
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Velkommen! SÅ lenge du spiser variert,får i deg dine 5 om dagen (et glass jucie,druer,epler,bananer ol) å drikker masse vann er du vel langt på vei. jeg fikk beskje av min lege å huske å spise brød,ikke bare knekkebrød. pass på å spise grove brødprodukter..me egg å makrell å ost å skinke ol. gode mellom måltider er mandler å rosiner.. å ikke spise så mye sukker,heller spare godteriet til helgene. sånn gjør jeg det å min lege sier det er veldig bra lykke til
FrkBomst&Frø Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 fiber og frukt! Mye fiber krever mye drikke, vann med lime var en av mine favoritter da kvalmen sto på. Appelsinjuice drakk jeg også et glass av om dagen, nå gomler jeg appelsiner og kiwi. Men er du så kvalm at mat er et problem, så er det vel bedre at du spiser det du klarer å få i deg enn at du tvinger i deg saker og ting grunnet fornuft. Bebisen tar og får det den trenger uansett, kroppen fungerer nokså magisk sånn * En opptur for tanken er jo at kvalmen ofte gir seg i disse tider du er i nå da, jeg var kvalmefri fra omtrent uke 13, og sakte men sikkert kom energien tilbake igjen også, sammen med mat- og godterlysten...
M ♥ ♂-2010 Skrevet 5. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2009 Det får vi inderlig håpe, tusen takk for tips;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå