Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Herregud, så barnslig med alt det gnålet om ørner. Enkelte av dere er som han tullingen i klassen som aldri skjønte når spøken var over, og som fortsatte og fortsatte selv om han fikk klar beskjed.... Han lever i dag på trygd.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Jeg lever ikke på trygd. Men ørn er gøy. Er du en av de som ikke tør å la barnet sove ute pga overhengende ørnefare kanskje?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Tror dere jeg kan få overgangsstøtte for ørnen min? Eller kanskje kontantstøtte.... Min ørn trenger ikke å sosialiseres med andre ørner.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Seriøst. Så mye glede har anonymforum aldri gitt meg før... Ler så tårene triller, jeg. Takk for den, dere! :-)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 Jeg synes faktsk også det er litt morsomt, og jeg er HI fra den opprinnelige tråden. Hun uansvarlige moren.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Gammel nok til å synest at dette er ustyrtelig morsomt:=), var det mer du lure på HIHI
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #11 Skrevet 4. november 2009 Jeg synes også de innleggene er ustyrtelig morsomme!! forumtrollet
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 Jeg er 38 og syns det er morsomt. Her er hovedinnlegget: http://www.dinbaby.com/forum/thread/140918035
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #13 Skrevet 4. november 2009 Jeg er snart 30 og syns også det er gøy. Faktisk så er det leeeeeeeeeeeeenge siden jeg har ledd så mye her inne som i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå