:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 hat avslag på lån fra posten. "vi tar ikke overganstønad som inntekt" liker litt. at hun sa at jeg burde prøve et annet sted fordi jeg reelt sett faktisk har råd til den. liker litt mindre tidsklemme som gjør at jeg ikke vet om jeg burde ta meg tid til å søke et annet sted. burde vel strengt tatt lese til eksamen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. november 2009 og uansett hvor urasjonelt det er, så like jeg å bestille pizza fra peppes når jeg først furter
Patetica fåkksi Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Hat: At alle matbutikkene rundt jobben min er stengt i november så jeg sitter der som en annen gribb og i dag resulterte det i pizzabestilling over telefonen. Liker litt: At jobben er ved stranda og hjemmet er ganske nøyaktig 40 minutters rask spasertur i oppoverbakke derifra. Så pizzaen fikk ikke satt seg fast rundt mine love handles i dag heller. Liker mye: Å gå rask tur på mellom 30 og 60 min. så det passer meg ypperlig. Utrolig hvor mye jeg får diskutert med meg selv på den tiden, det helbreder.
OsloMor Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Hat: Svineinfluensa Liker litt: Feberfri i dag. Liker mye: Sterk indisk mat bragt til meg av mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå