Gjest lillemamsi Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 DAD God took the strength of a mountain, The majesty of a tree, The warmth of a summer sun, The calm of a quiet sea, The generous soul of nature, The comforting arm of night, The wisdom of the ages, The power of the eagle's flight, The joy of a morning in spring, The faith of a mustard seed, The patience of eternity, The depth of a family need, Then God combined these qualities, When there was nothing more to add, He knew His masterpiece was complete, And so, He called it ... Dad
VåreSøteSmå Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Jeg er så glad i pappa og for han er god å klatre på. Og han har gøyal kilebart og armer som kan klemme hardt. Og selv om han er trett og lei så er han veldig snill mot meg og lapper leker tusen ganger og synger gamle, rare sanger. Til den kjære pappa'n min Fra den lille jenten din Jeg vil alltid se opp til deg Du er et godt forbilde for meg Jeg håper at når jeg blir stor At dine egenskaper i meg bor Du gir meg alt jeg trenger Ikke bare i form av penger Du gir meg omsorg, varme og kjærlighet Og en ting er sikkert at jeg vet Du betyr så veldig mye for meg Jeg er kjempeglad i deg Daddy,I love you for all that you do. I'll kiss you and hug you,cause you love me,too. You feed me and need me to teach you to play, so smile cause I love you, on this Father's day. I love someone dearly. He's kind as can be; He makes me so happy; He's my dad, you see. He takes me out fishing; We play ball and swim; He knows about everything; I'm so proud of him. And as I get bigger, I just want to grow To be like my daddy, 'Cause I love him so. A dad is a person Who's loving and kind, And often he knows What you have on your mind. He's someone who listens, Suggests and defends... A dad can be one Of your very best friends! He's proud of your triumphs, But when things go wrong, A dad can be patient And helpful and strong. In all that you do A dad's love plays a part - There's always a place for him Deep in your heart - And each year that passes, You're even more glad, More grateful and proud Just to call him your dad! Pappaer er engler med verktøyskasse! Det hender du vert trøytt fordi eg er så liten, eg set merker alle stader og gjer deg sliten. Men kvar dag vert eg større og større ja, ein dag vert eg stor og alle mine avtrykk vert berre svake spor. Her er mitt vesle handtrykk så du kan hugse og forstå, kor fine hender eg hadde den gongen dei var små. til den kjære pappa'n min fra den lille gutten din. jeg vil alltid se opp til deg, du er et godt forbilde for meg. jeg håper at når jeg blir stor, at dine egenskaper i meg bor. du gir meg alt jeg trenger, ikke bare i form av penger. du gir meg omsorg, varme og kjærlighet, og en ting er sikkert at jeg vet. du betyr så veldig mye for meg, jeg er kjempeglad i deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå