Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Skal ut en tur og håper dere snille sjeler kan be for meg slik at jeg ikke blir tatt av gaupe, jerv, nabohunden, kattunger, lemen, ederkopper, rev, elg, skumle menn, torsken, oksen, draugen, politiet, huldra, stormåsen og sist, men ikke minst: At jeg ikke blir tatt av ørn Gå med Gud!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Idiot. Har du ikke annet å gjøre enn å henge ut kristne og en engstelig mor ? Get a life!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 *Ber for hi, håperhunikkeblirspistoppavnoendyravnoenslag* God tur!!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 er du redd for å bli tatt av deg selv-torsken?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Haha, å henge ut kristne er jo kjempegøy Er ikke HI, forresten.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #10 Skrevet 4. november 2009 Den der var stygg HI. Finnes faktisk ikke humor i den der.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 Barnslig du er .Ja jeg skal be for deg ,men for at du skal bli et bedre menneske.For du er nok ikke det når du gjør narr av kristne
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #13 Skrevet 4. november 2009 Du burde kanskje gjøre som bestemor mus, da hun var ute og gikk. Du vet, historien om hakkebakke skogen. Hun som gikk med paraply for at uglen ikke skulle ta henne. Du burde kanskje tenke på det samme. Slik at ørnen ikke kan se deg fra luften, og ta deg.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #14 Skrevet 4. november 2009 Så det er lov å tulle med alt bortsett fra kristne? Det finnes da mange her inne som i fullt alvor skriver at alle muslimer er konemishandlere. Det er liksom greit... Selvhøytidelige folk er det minst morsomme som finnes :-D
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #15 Skrevet 4. november 2009 Oi, tulle med kristne var visst farlig det.. Hoho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå