Gå til innhold

Klementinene har kommet!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saftige og gode.. ihvertfall de fra meny.. Nammmm!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nammm... Og Juletallerkenen til Fjordland er også kommet, og julekakene også. Og marsipanen. Så akkurat som i fjor kommer vi til å være kjempeleie av jula når jula egentlig kommer! Kanskje litt harry med Fjordland-middager, vet ikke...

Skrevet

Her går det glatt en pose til dagen :D

Skrevet

har spist endel klementiner de siste ukene, så har fått gule fingre.. :-)

Skrevet

Ikkje bare meg ser eg :P

spiser så masse klementiner, og det er sååå GODT!!!

bare MÅ HA!!!

Skrevet

ser det er fler enn meg som MÅ ha klementiner! de er jo syykt gode om dagen...

Skrevet

... for ikke å snakke om de nyyydelige posene med Juleskum!! magisk, rett og slett... Deiligere rosa og hvite nisser skal du lete lenge etter... ;))

Skrevet

mmm clementinene er kjempe gode,sundt er det også:-))

Skrevet

ja, jeg har også spist flere kg klementiner de siste ukene, klarer ikke stoppe når jeg først begynner... nyyyydelig:) sitter akkurat med en ferdig skrella i handa nå:)

Skrevet

NAM!! *løper på butikken* (kjører iallefall, kremt)

Skrevet

tror jammen jeg må på butikken og kjøpe klementiner OG skumnisser.......hørtes helt fantastisk ut......

Skrevet

Huff ja, og jeg er sørgelig allergisk mot klementiner.. og jeg som har sånn skikkelig kick på nyyyyydelige klementiner.. Men skumnisser derimot, det tåler jeg;) og druer funker det også:)

Skrevet

Elsker klementiner.. men har ikke prøvd de ennå. Sitter å fundere på om jeg rekker innom butikken før jobb i morgen.. åpner 7 på rema... Føler at jeg bare må ha det akkurat nå!

Skrevet

Namm og smatt! De er supergode.. kan ikke huske at de har vært så gode før..? Rart hva graviditeten gjør med meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...