rødt&blått Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Saftige og gode.. ihvertfall de fra meny.. Nammmm!
Tabitha Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Nammm... Og Juletallerkenen til Fjordland er også kommet, og julekakene også. Og marsipanen. Så akkurat som i fjor kommer vi til å være kjempeleie av jula når jula egentlig kommer! Kanskje litt harry med Fjordland-middager, vet ikke...
Føken siruppsnipp Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 har spist endel klementiner de siste ukene, så har fått gule fingre.. :-)
Lbaby Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Ikkje bare meg ser eg spiser så masse klementiner, og det er sååå GODT!!! bare MÅ HA!!!
mamman til Fillip Skrevet 4. november 2009 #6 Skrevet 4. november 2009 ser det er fler enn meg som MÅ ha klementiner! de er jo syykt gode om dagen...
utrolig78 Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 ... for ikke å snakke om de nyyydelige posene med Juleskum!! magisk, rett og slett... Deiligere rosa og hvite nisser skal du lete lenge etter... )
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 mmm clementinene er kjempe gode,sundt er det også:-))
*SmurfeMamma* Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 ja, jeg har også spist flere kg klementiner de siste ukene, klarer ikke stoppe når jeg først begynner... nyyyydelig:) sitter akkurat med en ferdig skrella i handa nå
ღMaritpusenღ Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 NAM!! *løper på butikken* (kjører iallefall, kremt)
eggstokk Skrevet 5. november 2009 #11 Skrevet 5. november 2009 tror jammen jeg må på butikken og kjøpe klementiner OG skumnisser.......hørtes helt fantastisk ut......
yamamama Skrevet 5. november 2009 #12 Skrevet 5. november 2009 Huff ja, og jeg er sørgelig allergisk mot klementiner.. og jeg som har sånn skikkelig kick på nyyyyydelige klementiner.. Men skumnisser derimot, det tåler jeg;) og druer funker det også
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 5. november 2009 #13 Skrevet 5. november 2009 Elsker klementiner.. men har ikke prøvd de ennå. Sitter å fundere på om jeg rekker innom butikken før jobb i morgen.. åpner 7 på rema... Føler at jeg bare må ha det akkurat nå!
rødt&blått Skrevet 5. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 5. november 2009 Namm og smatt! De er supergode.. kan ikke huske at de har vært så gode før..? Rart hva graviditeten gjør med meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå