Gå til innhold

Seng nr 2. Hvor stor bør jeg kjøpe ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett litt på juniorsengene på barnashus, men jeg synes de er litt korte ? De er 140 lange, det er jo bare 20 cm lenger enn den hun har fra før.

Hun er bare 2 år, så trenger jo ikke så stor seng enda heller, men vil jo helst kunne ha sengen en god stund.

Noen tips ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha kjøpt ei vanlig stor seng jeg altså. Vi har stokke sleepi og har bygd den ut til juniorstørrelse og jenta vår kan nok bruke den ei stund til. Men det er like greit å kjøpe ei stor seng med en gang, for da er det plass til oss voksne oppi den også. Jeg syns hvertfall det er kos å ligge og lese til jenta vår om kvelden. Det er det ikke plass til i ei juniorseng.

Skrevet

Vi har kjøpt 160cm juniorseng på ikea. Litt lunere for en som ikke er 3 enda, og den har han lenge. :)

Skrevet

Har vanlig stor seng til min gutt som blir to snart.

Skrevet

Har vanlig standard-størrelse på sengen til vår gutt på 2 år.

Skrevet

Vanlig str, 90 x 200 ??

Har sett på senger på ikea og som er 70 x 165 og..

Men kanskje jeg bare skal se på stor seng da..

Skrevet

Har vokseseng til beggeto, og er veldig fornøyd med det. De er lunere, har litt høyere kanter så ikke barna triller utav (kanskje bare vi som har urolige barn?) og tar mindre plass på rommet. 4,5-åringen har den 140 lang nå, mens 3.åringen har den 120 lang.

Skrevet

Har tenkt på vokseseng og, men finner ingen fine, rimelige..

Jeg tror nok min lille snuppe trenger litt kant rundt seg.. hvertfall en stund til, hehe :)

Er litt bajas !

Har litt hastverk med å kjøpe og, for må ha klar til nestemann kommer om noen få uker, og vil gjerne ha en liten innkjøringsperiode før det.

Skrevet

Ville kjøpt vokseseng. Kan ha den liten og bygge større etterhvert som det trengs. Den vi har går til 200cm. Ikke så altfor stor som en vanlig seng når de fremdeles er liten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...