Gå til innhold

HJELP! SUPER STRESSA HER NÅ!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en sånn celleprøve i går. Det kom bitte litt brunt etter det i går men bare litt en gang. ellers vanlig utflod. Nå var det en del rosa brun i utfloden!!! Hva er dette?? Kan det være på grunn av celle prøven eller er noe galt??? Er i uke 14 etter bim...

Noen som vet???? Jeg som endelig hadde roa meg litt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du har veldig grunn til bekymring. Det er visstnok normalt å blø litt etter gyn.undersøkelser da livmorhalsen er mer blodfylt. Med en celleprøve skraper man jo av celler, så ville tro at det er enda mer normalt.

Men dersom du er veldig bekymret så ville jeg bare tatt en tlf til fødeavdelingen å høre hva de sier. Du trenger egentlig ikke å gå om fastlegen når du er i andre semester dersom du blør, ikke her i bergen iallfall. Her er en link om blødning i svangerskapet:

http://www.helse-bergen.no/avd/kvinneklinikken/diagnose/Blodning_sent_i_svangerskapet.htm

Skrevet

Det er helt vanlig:) Eg har tatt celleprøve to ganger (i to svangerskap) og blødde litt (som du beskriver) begge gangene. Hun som tok prøven sa at den kom til å skje, så eg ble ikke noe bekymra...Man har lett for å blø når noen roter rundt oppi der og man er gravid (derfor mange blør etter sex også, uten at det er farlig....)

Skrevet

Har tatt celleprøve både i svangerskapet og flere ganger før, det er helt normalt at det blør!

Senk skuldrene og pust igjen.

Du burde ha blitt fortalt at dette ville komme til å skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...