Gå til innhold

Da er huset mitt innflyttningsklart:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strømmen koblet på i dag. Vasking når bestefar kan passe supermann. I morgen sover vi i vårt nye hjem!!!!

Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!!

Så fantastisk herlig det blir for dere =)

Skrevet

så bra! :) gratulerer så utrolig mye! dette har du ventet lenge på :D

men hvilken bank fikk du lån i?

posten ville ikke ta OS som intekt

Skrevet

Tenker det er herlig!! Gratulerer så masse =) =)

Du er heldig!! =P

Skrevet

DNB nor. Mamma og pappa har stilt 70 % garanti i sitt eget hus. De var ikke redde for å låne meg pengene. Har lånt 1,9. Huset er nok verdt 2,7.

Skrevet

Det blir så digg. Akkurat nå er jeg 2 1/2 døgn på jobb. unnagjort en ukes jobb denne helgen. gleder meg til å ha fri med supermann hele uka i det nye hjemmet vårt. Mandag skal vi rydde og fikse rommet hans. Henge opp den nye motorsykkel lampa og mc queen nattlyset:)

Dævven... så deilig...

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg vil også bygge men er usikker på hvor stort hus, om jeg får lån, om jeg klarer det etc etc

hvordan er din lønn? tjener sikkert bra siden så stort lån.. ferdighus?

Skrevet

Gratulerer! Så herlig, vi fikk oss også hus for noen uker siden, men så er vi blitt to voksne i husstanden da, og det gjorde det nok litt lettere.

Det er utrolig vanskelig å få kjøpt seg noe når man er alene med barn. Det erfarte jeg. Men ulike banker og saksbehandlere har ulike standarder, så får man nei i sin egen bank er det bare å være "utro" mot banken og flytte konto dit man faktisk får! Det kan man gjøre der og da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...