Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Har lyst til å ta med på reise. Veldig praktisk.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Hehe, så for meg noen slå opp et lite telt rundt stolen sin på cafe jeg nå... Har aldri hørt om ammetelt, finnes det noe sånt? Mange som bruker et stort sjal da, det kan du jo drapere rundt deg selv om barnet når du ammer.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Altså det er et litt sånn stort klede med teltstenger som man kan feste i bakken rundt der man sitter, så slipper man innsyn når man ammer. Kjempekjekt, liker privatliv når jeg ammer. Kan tas med på kafè, i parken, på besøk osv. Vet ikke om de har kommet til Norge ennå, men de er ganske vanlige i USA der man ikke er like frisynte som her i forhold til amming.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Hehe, dagens latter Stikker hodet ditt opp av teltet eller? Tror virkelig jeg hadde ledd meg ihjel om jeg så noe sånt, ler bare av tanken jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Nei, hodet stikker ikke opp, det er jo halve poenget. Vil ikke vises.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Sikkert med tanke på at ørnen ikke skal ta babyen under amming...
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #11 Skrevet 4. november 2009 For et styr å feste det i bakken da, på forskjellig underlag. Hvordan festes det da? Sugepropper eller spiker? Men det må jo være praktisk, beskytter mot ørn også da!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #12 Skrevet 4. november 2009 Det heter ikke ammetelt, det heter burka. Prøv på www.buyaburka.not.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå