Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Trenger noen råd jeg.. Jeg har en liten baby på 2 mnd. med en mann jeg ikke kjenner så godt,vi gikk på samme skole.. Vi har aldri vært sammen,og det har heller ikke vært noe alternativ.. Han ville at jeg skulle ta abort,men er veldig glad nå for at jeg ikke gjorde det Det som er,er at jeg tror jeg begynner å bli forelska i han! Jeg ser de to sammen og smelter helt! Og drømmer om at vi skal bli en familie! Tør jo absolutt ikke ta det opp med han da jeg er redd for å ødelegge noe.. Men er det bare morshjertet mitt som blir varmt? Har dere sånne følelser for bf? Noen ganger får jeg en følelse av at han føler det samme.. Hva synes dere jeg skal gjøre?? Veldig frustrerende!
Verbena Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Husk på at du er full av hormoner nå og de er designet sånn at du skal knytte deg mere til faren til barnet fordi at det er da det har best oppvekst vilkår fra naturensside! Ta det rolig, vær mye sammen å se om disse følelsene fortsetter å utvikle seg eller om det bare er et blaff. Bli godt kjent med faren til barnet ditt siden du ikke kjenner han så godt. Om det tilslutt blir dere to er jo det fantastisk, men ta d veldig rolig. Barn plukker opp uroligheter og at ting skjer rundt de veldig tidlig, så pass på å ta det sakte hvis ikke så kan dette påvirke hverdagene masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå