lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. november 2009 #1 Skrevet 4. november 2009 Skulle jo minne hverandre på det. Husker dere alle å gjøre knipeøvelsene hver dag, selv om det er lenge siden siste fødsel?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Jeg syns det er vanskelig å huske på, selv om det kun er en uke siden frøkna kom. Prøvd å lage meg en liten huske ting på det - som at jeg kniper hver gang jeg ammer. Og hver gang jeg må stoppe bilen på rødt lys. Men må liksom få det inn i systemenet hvis du skjønner....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2009 så kan du knipe hver gang du står i kø, og hver gang telefonen ringer;) mange huskeregler.
blond Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Døgnet går sikkert i ett nå som hun er så liten, ikke rart at du glemmer knipingen da. Som du selv er inne på hjelper det godt med huskeregler og du må selv finne dine som funker for deg. Det er lurere å knipe målrettet og systematisk enn litt nå og da, det blir som å gjøre en armheving i blant, lite effektivt. Eksempler på knipetider: - Barnetv - Annet tv-program - Etter første stell om morgenen - Før du legger deg, mens du sitter på do og holder klokke foran deg Lurt å bruke klokke slik at du er fullt fokusert når du kniper, 10 knip av 10 sekunders varighet og fem sekunders pause mellom. Tre serier per dag (= 30 knip per dag).
blond Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Jepp, husker det hver dag, en god investering for bedre helse.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2009 Takk blond, er ikke så ofte jeg husker på det selv, godt med en påminnelse.
Lene~mor til tre Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Jeg ahr blitt mye flinkere nå som dere to har minnet meg på det Håpe det fortsetter sånn, kansje knipe hver gang man er her inne hehe det er jo en god huskeregel.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. november 2009 dytter litt her jeg. Har faktisk blitt flinkere de siste dagene når vi har minnet hverandre på det her inne;)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2009 dytter her igjen, er faktisk veldig dårlig å huske på det selv uten å bli minnet på det.
Lene~mor til tre Skrevet 14. november 2009 #11 Skrevet 14. november 2009 dytter litt jeg også og igjen takk for at vi minner på hverandre at vi må huske å knipe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå